Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-15 21:09:31 följande:
    Freddan Har du berättat för din fru om dina dagtids-konkubiner?
    Japp. Jag benämner er som kompisar som har bra information.
    Är jag elak så räkna med att du är korkad.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-15 21:11:05 följande:
    jag tror att han haller för ögonen nu.... det är nog lite väl...kvinligt...här inne.
    Faktiskt så.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-15 21:16:40 följande:
    Mhmmm. Tror hon att vi är herrar?
    Nejdå, det tror jag inte hon tror. Hon springer här själv ibland och vet att befolkningen till 99% består av kvinns.
  • Freddan
    Hercule skrev 2010-02-15 21:18:17 följande:
    Jag tror att hon är intelligent nog att förstå att vi inte hade haft så bra information då!
    Hon ser nyttan i att jag hänger här, eftersom jag är den som står för kunskap och information vad gäller hela paketet kring det här med barnleverans.
  • Freddan
    SimplyTheBest skrev 2010-02-15 21:39:39 följande:
    *Håller på att läsa ikapp* Ang rakning: var & en gör precis som de själva vill. Räcker det inte med det? Jag rakar (inte helrakat) men det görs för min egna del, vad jag själv mår bra av. har lite hårfobi men anser att alla får göra som de själva mår bäst av. Sen håller jag faktiskt med Mesen, att dra liknelsen med en ung flickas kön & en vuxen kvinnas - inte samma.
    Jazza skrev 2010-02-15 21:40:59 följande:
    Jag håller också med (helvete, vad seriöst) det är lika korkat som att säga att alla män som gillar analsex är homosexuella... av flera anledningar ett korkat påstående
    Av ren nyfikenhet, hur kommer det sig att vissa saker är så mycket mer känsliga än andra? Trodde det var högt i tak i den här tråden.
  • Freddan
    SimplyTheBest skrev 2010-02-15 22:36:59 följande:
    Anser att det är högt i tak men sen finns det väl alltid saker som gör att även vi reagerar på olika sätt. Vi är ju alla olika individer & tycker inte samma. Har man hört ett påstående tillräckligt många gånger händer det att man biter ifrån. Jag gör det ivf.
    Hercule skrev 2010-02-15 22:36:09 följande:
    jag tror att det har att göra med hur många gånger man har haft samma diskussion. Ibland kan bli less på vissa argument och reagerar på en gång.
    Jaha. Fattar inte skillnaden mot allt annat som det käftas jävligt hårt om i den tråden. Nåja, då vet jag det för framtiden.
  • Freddan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-15 22:44:29 följande:
    Min mors sambo sa vid middagsbordet när jag var där angående en av de i melodifestivalen. - Ja han den där svartskallen som gick vidare på en gång... Det låter ganska illa va? Och så skrattade han så där som att han förväntade sig att man skulle skratta med honom.
    Sånt är ganska kul om man kan hantera det på rätt sätt. Brukar inte vara så svårt att "naila" dem men ngn rapp kommentar.
  • Freddan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-15 22:46:13 följande:
    Har du trampat  klaveret freddan?  *ler sensationslystet*
    Nänä, inte alls. Iaf inget jag fäster alltför stor vikt vid. Blev mest nyfiken på reaktionerna efteråt.
  • Freddan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-15 22:50:06 följande:
    Jag satt bara tyst och sög på min irritation, är lätt att bli ovän med honom och jag visste att jag skulle bli kvar där i flera timmar. Nu är inte jag den som är den. Jag kan vara riktigt grov och folk kan känna sig kränkta av mg men fan vad illa det låter med sån där vardagsrasism.
    Min frus bror och pappa är tvättäkta vardagsrasister på ett sätt som stundtals är pinsamt. Mest för dem själv förstås. Det jag blir mest irriterad på är att de har absolut inte ett enda argument för att underbygga sina åsikter utan allt är bara tagit ur tomma luften. I övrigt är de fullständigt normal, sociala, begåvade och roliga.
  • Freddan

Det diskuterades intimrakning. Jag drog en skämtsam parallell mellen helrakad fitta och att se ut som en 13-åring. Jag drog även parallellen mellan ansat könshår och att det är mer kvinnligt i mitt tycke. That´s it.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?