Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-15 09:33:16 följande:
    Idag har jag på  mig en gul strumpa och en röd.
    Så du ska kunna skilja på höger och vänster?
    Är jag elak så räkna med att du är korkad.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-15 10:24:35 följande:
    Du får hitta någon annan liknelse än "lattja med korven". Säg det inte igen, plaeze. Mental picture you know.........
    Förstår vad du menar. Snart så finns det ett riktigt namn att referera till och då kan man stoppa undan projektnamnet till vidare.
  • Freddan
    M C skrev 2010-02-15 10:31:48 följande:
    God morgon! Kom just på att OS har börjat. Sitter du hela nätterna Freddan? Inget barn på G? Jag ser fram emot att få höra när Freddan kommer hem med bäs, lätt stirrig blick och adrenalinpålsag av bara fan efter att han krypit hem i 15km/h. Oh, ALLA kör sakta hem från BB, antingen av sig själva eller för att slippa smärtan i axeln man får när mamman bankar och skriker åt dig att köra saktare...
    Nej, jag gör inte det. Jag är inget hardcore-fan så det blir vara os farm till midnatt, efter det behöver jag min sömn.

Nä, inget barn på g, men insåg att inom tre veckor ska det vara klart. Tyvärr verkar det som min fru åkt på maginfluensa precis och spyr som aldrg förr. Bara för att skapa lite extra dramatik kring det hela.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-15 10:50:07 följande:
    Vilken otur för henne! Skönt för dig att ni inte bor ihop, så du slipper bli smittad
    Ja, jag vet. Men det är  lite hårt att se ngn i 39:e veckan springa och spy var 15:e minut. Men det går säkert över.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-15 10:56:48 följande:
    Du borde kanse vara hemma och hjälpa henne?
    Med vad? Hjälpa henne spy? Jobbet ligger en minut från var vi bor så behöver hon min hjälp så ringer hon mig.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-15 11:05:15 följande:
    säker pa att det är en magis?? kan ju vara nagot pa g..
    Vaddå, kan förlossningen starta med att kaskadkräkningar?
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-15 11:44:33 följande:
    Nej, om man röker ute blir det jobbigt... runka i detta vädret, liksom. *förstår*
    Runka utomhus kräver sol och minst 25 grader varmt. Inte för att jag testat utomhusvarianten vintertid men jag kan inte tänka mig att det är så läckert direkt.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-15 11:26:47 följande:
    manga mar illa just när det börjar med sänknings värkarna...
    Aha, värdefull information för en kille som har kontrollbehov och som blir galen av att inte själv vara gravid utan måste lita helt och blint på vad han fru berättar.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-15 11:50:52 följande:
    Fast ett ollon med solsveda är inget man önskar på någon.... Men det är väl därför alla killar har keps?
    Det har jag faktiskt aldrig råkat ut för, men det krävs inte särskilt mycket för att förstå att man får lägga runkandet åt sidan ett tag om man drabbas av det.
  • Freddan

Berätta ngt intressant.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?