Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-11-27 18:21:17 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 16:27:22 följande:
    Ja, det är skittråkigt.Ge bort en bobbycar, en dockvagn, en docka med kön, en gåvagn.
    En docka med kön?
  • PixL
    AtroCious skrev 2009-11-27 19:02:25 följande:
    Nu har jag hittat en profilbild jag trivs med. ÄNTLIGEN!
    Ja, den är fin!
  • PixL
    AtroCious skrev 2009-11-27 19:07:20 följande:
    Älskar Cornelis.
    Jag också.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 19:52:57 följande:

varför är ni alla så bittra på blondiner?jag ska färga håret svart så jag får vara med i ert gäng.
    Är icke bitter på blondiner. Har varit blondin själv i merparten av mitt liv.
  • PixL

Ska jag färga håret eller ska jag förlänga det först? Tänkte färga det men min man stoppade mig och sa att det var lika bra att jag förlängde det innan om jag skulle göra det. Men vad fan, de har väl extensions i olika färger?

• PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 15:45:00 följande:

Vad har du för färg nu, och vad ska du färga till? Färga först och ta förlängningarna sen.
    Nu har jag rödbrunt men en rejäl utväxt. Ska färga till ljusbrunt. Det är mer likt min egen färg. Egentligen vill jag ha blont hår men det är lite krångligt med dreadlocks för man orkar liksom inte hålla på och färga hela tiden. Det är ju döfult med utväxt i blont hår.

Okej, men då färgar jag först.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 15:45:46 följande:

PS. Din man ska uppenbarligen inte uttala sig i sådana frågor.
    Nej, speciellt inte eftersom han ser ut som en hippie och inte har varit hos frisören på typ femton år.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 15:49:00 följande:

Har du dreads? Nu blev jag ännu mer nyfiken på hur du ser ut. Har nog haft helt fel bild i huvudet
    Hur trodde du att jag såg ut? Säg säg!
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 15:52:11 följande:

Spikrakt kastanjebrunt hår som nådde en bit nedanför axlarna. Bröna ögon.ca 170cm lång och ganska smal. Inte så stora bröst men inte platt heller.Klär sig i vanliga jeans eller typ chinos, och vit tshirt, kort eller långärmad.
    Ganska tunna dreadlocks, Blågröna ögon, 164 cm, 60 kilo (alltså lite småtjock men det går åt rätt håll), b-kupa, klär mig i jeans, skateskor, huvtröjor. Som en typisk tonråing
  • PixL
    PixL skrev 2009-11-28 16:05:32 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 15:52:11 följande:
    Ganska tunna dreadlocks, Blågröna ögon, 164 cm, 60 kilo (alltså lite småtjock men det går åt rätt håll), b-kupa, klär mig i jeans, skateskor, huvtröjor. Som en typisk tonråing
    Tonråing. Det var ju också en snygg felskrivning.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?