Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2009-11-26 22:13:51 följande:

Jag flydde med, orkade inte vara vän med folk jag eg inte gillar.
    Jo, det blev också ett växande problem. Alla "tjatade" på mig konstant, folk jag knappt kände. Blä. Jag tycker mycket mer om er än om mina gamla klasskamrater från nian.
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 22:18:30 följande:

*asg*Det lär du få svårt att mjölka ur mig, men jag har sett en kille som startar trådar om att suga kuk å sånt - fråga honom!
    Har redan pratat med honom men han verkar inte vara särskilt smart.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:22:22 följande:

Jag är lite äcklad av alla mina ex.
    Haha, egentligen jag också. Men den här killen... shit, om jag hade kunnat ge bort honom i present hade jag gjort det. Han är HET.
  • PixL

Ni skriver så mycket här att det är omöjligt att läsa ikapp.

Idag ringde en kille och intervjuade mig angående en kurs vi sökt. Jag blev oerhört inspirerad. Det är bara 12 platser och över 40 sökande. Håll tummarna för jag vill verkligen gå den här kursen!

• PixL

M C skrev 2009-11-27 16:24:51 följande:

*hejjar på*Nej, försök inte ens.Men gå gärna in i tråden "sämsta knullet" där vi härjat idag.
    Det finns ingen sådan tråd. Jag bara letar och letar efter bortkomna saker. Känner mig som min man. Han letar alltid efter nycklarna.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 16:27:22 följande:

Jag är gudmor till en liten tjej som fyller 1 imorgon. Vad ska man ge sådana i present egentligen? Är man tråkig och opersonlig om man ger pengar? åt henne? 1-åringar är ju rätt korkade och fattar väl ändå inte så mycket om man köper dem nån grej. Eller?
    Min dotter, 14 månader fick ett litet piano som plingar idag. Hon blev väldigt glad.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 16:31:07 följande:

Fast de har redan ett riktigt piano som hon alltid plinkar på och det låter hemskt.
    Det låter underbart. Sluta sjåpa dig.

Nej, men pengar är nog bra. Om hon har något sådant där konto som hon får ta ut på först när hon fyller 18.
  • PixL

Jag gav en flöjt till en kompis tre-åring en gång. Barnet gillade den som sjutton men i övrigt var det inte så populärt. Det var innan jag lärt mig de sociala koderna angående låtande leksaker som presenter.

• PixL

Idag har jag lärt mig att tycka om pannkakor. Med kallrökt lax. Det var vad jag åt till middag och det funkade, helt klart.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?