Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-11-28 17:25:19 följande:
    tacos....
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:25:25 följande:
    Köp hem en oxfilé och tillaga den i ugnen tills den e 52grader så blir den perfekt blodig. Ät med bakt getost.
    Ni förstår inte vilket projekt det skulle bli! Vi har ingen bil och jag har jättelångt till affären. Skulle ta minst en och en halv timme att åka fram och tillbaka samt handla. Kanske en timme med cykel men då är man jättetrött och orkar inte ställa sig och laga mat.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:27:27 följande:

UppsalA.Själv bantar jag så jag äter inget
    Man måste äta även om man bantar. Fy på dig.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:28:27 följande:

Alltså bor du på landet?
    Nej. Jag bor bara jävligt dumt till. I ett område som det bara finns ett närlivs i. Mitt inne i centrala Uppsala kostar en sådan här lägenhet typ 3 miljoner. Här en halv så det fick bli så.
  • PixL
    lokisse skrev 2009-11-28 17:28:13 följande:
    nu ska jag ut pa streatan sa att säga... varan arliga glühweintrinken med grannarna ska strax börja...
    Ha det så kul!
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:30:15 följande:

Ok jag ljög, bantar inte, men eftersom alkohol har så mycket kalorier så får jag dra in på dem på annat sätt istället.
    Men då blir man ju skitfull.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:30:46 följande:

Men går det inga bussjävlar då?
    Jo, så klart. In till stan går snabbast men vad kostar oxfilén på Ica city? Typ 400 spänn kilot. In till stan skulle jag kanske fixa på en timme om bussarna klaffar. De går med 20 minuters mellanrum på lördagar och söndagar. Hur som helst, jag har frysen full med mat. Tråkig mat.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:32:34 följande:

Det är meningen.
    Jaha. Själv jobbar jag på att inte bli så full. Pallar inte med att vara bakfull med ett barn att underhålla. Idag ska jag dricka en halv flaska vin och en starkcider. Då får Tomas gå upp med Astrid.
  • PixL

AÄFM:

Kommer du klä din dotter i rosa prinsesskläder?

• PixL
    AtroCious skrev 2009-11-28 17:36:26 följande:
    Nu är jag hatisk.
    Nu ska du inte vara sådan. Varför?
  • PixL
    AtroCious skrev 2009-11-28 17:39:43 följande:
    Allt är bara skit.
    Vintern är över snart.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?