• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-15 09:43:49 följande:
    Fan så ni tramsar! Jag hatar trams
    ´Läs bakåt isf att gnälla.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet.
  • M C
    margarita skrev 2010-01-15 23:11:22 följande:
    Allvarligt, är det så konstigt att dricka alkohol när man representerar?
    Nej, det är konstigt att tycka att det är konstigt. Det antyder en lätt naivism och oerfarenhet som åtminstone jag aldrig skulle basunera ut självmant.
  • M C
    margarita skrev 2010-01-15 23:11:22 följande:
    Allvarligt, är det så konstigt att dricka alkohol när man representerar?
    Vill förtydliga: om någon vill dricka på representation är det helt OK, det är en bjudning på dryck och förtäring och då ska alternativet finnas. Men man behöver inte dricka och man får under inga som helst omständigheter bli full. Det är pinsamt för företaget.
  • M C
    margarita skrev 2010-01-16 08:53:10 följande:
    Precis. Jag svarade på  "man skulle ju inte arbeta alkoholpåverkad" om att dricka alkohol framför sitt barn. Och jag svarade att delar av mitt arbete gör jag faktiskt alkoholpåverkad eftersom det händer att jag representerar. Här snackade vi nivån 1-2 öl.
    I vilken tråd?
    Herregud, jag har arbetat lätt pruttfull hur många gånger som helst. Det är inte kul att ta disken efter en sittning på 300 pers och då passar man på att bli full under tiden. Jag är alltså kock ibland.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-01-16 11:29:28 följande:
    GUD så förfärligt preto vissa är. De vet inte alls vad en representation är! Jag har serverat många representationer, i många fall så är det underförstått att de ska dricka, och ofta blir de kalas och affärer görs. Vid de tillfällerna då ingen alkohol dricks verkar det som om de eventuellt inte blir någon affär. Det dricks dock ofta mer när det bara är män runt bordet faktiskt.Jobba alkoholpåverkad? Många gånger.... Det är mycket trevligare att servera om man är på samma nivå som gästerna....
    Du är en kvinna i min smak...
  • M C

Morrnda morrnda! Jag är glad idag, ska ju bese Världen! Måste byta CO2-patronerna och var gör man det om inte i Gmolls Värld?

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-17 16:41:32 följande:
    Ät flott och drick massor av gott!Inte har pixl hittat till våran fisbokgrupp?
    Jo. Eller? Snygg avatar har hon iallafall.
  • M C

Jorå, hon är med.

• M C
    margarita skrev 2010-01-17 16:50:06 följande:
    ICA! Har ni sett att man ska bojkotta ICA?
    Nähä?
    Nu måste jag titta lite.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?