• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Hmm, ja man undrar ju.

Bäst är när folk sa att hon inte är ett dugg lik för M är ju snygg! Och hon svarar NEEEEJ, jag ÄR lik M.

Självinsikt, nån?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet.
  • M C
    Freddan skrev 2010-01-12 09:08:57 följande:
    Epitetet manligt bihang känns som en halv seger måste jag erkänna. Vad gäller den nakna energin så behöver det inte nödvändigtvis innebära ngt snusk, utan kan vara ngt slags konstnärligt. Fast det är dock inte troligt. Den nakna energin kan jag inte styra själv över, utan den lever ett eget liv och kommer ut när den själv upplever att det är dags.
    Du är en konstnär! Som han som gjorde filmen om hororna i Tallin.
  • M C
    Freddan skrev 2010-01-12 09:10:41 följande:
    Just det, glömde en sak. Visserligen är det här fel tråd, men jättebysten som presenterades för mig i den eminenta hyllningstråden var helt i min smak. Lagom stor och med lagom mycket explosivitet.
    Porr!
  • M C
    2timearound skrev 2010-01-12 09:20:34 följande:
    Men guud! Sa jag bihang? Jag menade förstås "accessoar". LYSTRING ALLA! I detta nu finns en stor möjlighet för er. I dag har de börjat fälla en jävla massa träd bakom vårt hus. Där ska det byggas två stycken hus som det ska få flytta in fina familjer i. Vore det inte trevligt om en av dessa familjer var din? Tänk på allt kul vi skulle ha! För att inte tala om vilken klassresa det skulle vara för de flesta av er..........
    Nej, tack. Jag bor redan på gräddhyllan.
  • M C
    2timearound skrev 2010-01-12 09:00:29 följande:
    Det är lite som man vill. Tanken var secondtimearound. Men några av dina föregångare (manliga bihang i tråden) tyckte att det var roligare att säga 2timer (inte på något sätt förankrat i verkligheten) Nu är jag väldigt spänd och förväntansfull inför den "nakna energin" som skulle komma idag. Vilken tid ska jag sitta vid datorn? För det vill jag inte missa!
    Det var jag som kom på 2time. *stolt*
  • M C

Måste bara berätta om en grej appropå klassresa.
    Nu när jag är tillbaka på FB så passade jag på att glo lite på mina gamla klasskamrater. Hitta bla han som jag brukar skryta om, han jobbar på naturhistoriska museet i 08 och har en PhD i strukturell biologi tror jag det var. Som han tog vid 28 eller så...{#lang_emotions_dreamer}
    MEN: jag hittade även mina byfånar till gamla vänner. Om ni är lite observanta så har ni bergis noterat att jag hatar appsen. Det är så irriterande med all skit så jag tom avreggad mig förut. Det enda byfånarna gör är att skicka apps till varandra. De pratar knappt!

Hur hade det varit om jag hade varit kvar? Min IQ sjönk bara genom att glo på deras kommunikation!

• M C

Nu ska jag glo på Cuck. Har typ 18 avsnitt kvar bara.

• M C
    Kris skrev 2010-01-12 16:34:11 följande:
    Rådet kommer från läkare och är alltså inget att bli upprörd över. Barnet klarar sig utan problem på den näring det får i sig.
    Dumheter, den läkaren skulle jag be fara åt helvete.
  • M C
    Kris skrev 2010-01-12 22:47:11 följande:
    Kan nån lägga in mig på facebook?
    Nej, varför det? Jag känner inte dig och dina åsikter är helt galna.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?