• M C

Lolilla lolilla, var är du?

ÄhvaFAN, jag har bergis råkat ta bort henne för att jag trott att hon var en moraltant. Fan.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet.
  • M C

Getost är gott. På storwillys har de stora fina stubbar som smakar GÖTT och inte alls är så dyra.

Men nu hittade jag Atro, det var lite letande.

• M C
    margarita skrev 2010-01-13 17:57:22 följande:
    Det roliga med de där nyheterna är att jag antagligen inte ens hade märkt vad de föreställer.

Noterade ni att samtliga inlägg under förlöjligade hela historien?
    '

Btw: kris och anof är båda svarta.
  • M C
    margarita skrev 2010-01-13 18:29:02 följande:
    Var tvungen att fråga om inställningen till godis här:www.familjeliv.se/Forum-5-88
    Va? Jag måste nog kolla lite noggrannare.
  • M C

Fy vilken snuskig tråd det här har blivit! Å helt utan Freddan! Eller... nästan.

• M C
    Pix Ladin skrev 2010-01-14 15:20:24 följande:
    Japp. Och det var kul så länge det varade. Nu för tiden klarar jag inte av att gå in i en "normal" tråd utan att driva med folk.
    2timearound skrev 2010-01-14 15:10:31 följande:
    Jadu. Den analysen har vi kommit fram till allihop. Det var då vi ist sökte oss till sandlådan, för att snacka skit om de svagbegåvade. Här slipper man sånt. I bland blir man förvirrad och ger sig ut i djungeln därute men det ångrar man snabbt och hämtar hinken igen.
    Freddan skrev 2010-01-14 15:04:17 följande:
    Jag har gjort en intressant upptäckt/analys idag och det är att väldigt många kvinns klarar inte av sin mammaledighet. De har helt enkelt för lite att göra. Istället för att jobba på sin scrapbooking-hobby så hänger de här på dagarna och gnäller om de mest märkliga bekymmer. Allra helst förfasas det över i trådar där ts har observeta ngt som hon gärna vill likna vad barnmisshandel. Snabbt bildas två läger: ett som vill anmäla till soc och ett som tycker att det är så hård jargon i tråden. Det var kul i början men nu upplever jag det mest som svagbegåvat.
    Jag brukar säga att folket i sandlådan är betydligt smartare än gemene man här, men sånt tror de inte på de som inte hänger här.
    Men jag har nog tittat in i några för många "testa din IQ"-trådar - jag har fakta i bakfickan. Men vem är jag att locka in fler idioter här? Det är så mycket roligare så här.
    Små utflykter i verkligheten som vi kan prata skit om här. Bäst!

Fast i "vetenskap" och "religion" kan man hitta några verkliga guldkorn - sånna som får oss att blekna är jag rädd. Men vad gör det, några lyckas man ju locka hit!

Ironi är BÄST: det skiljer vinnarna från småfisken!

Och jag känner att jag överutnyttjade utropstecknen! Så jag gör några till!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • M C
    Freddan skrev 2010-01-14 15:38:16 följande:
    Många är de gånger jag undrat över hur de egentligen fick till det med sin man? Jag känner idag ett par som har fyra barn ihop där den ena är mer oattraktiv och könslös än den andra och jag försöker verkligen visualisera hur det såg ur när dessa barn knullades fram. Men det går inte.
    Jag vet att det finns glasögon med inbyggd skärm i. Dit borde man kunna skicka lite bilder på nån snyggare individ.
    Kanske så?
  • M C
    margarita skrev 2010-01-14 22:24:20 följande:
    Alltså, är det bara jag som tycker att majoritetens svar här är lite ... ofint? www.familjeliv.se/Forum-5-172/m50037403.html
    Nej, det är förfärligt. Om man faktiskt bara önskar sig en billig jacka så borde dessutom donatorn vara medveten om det.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?