Pix Ladin skrev 2010-01-14 15:20:24 följande:
Japp. Och det var kul så länge det varade. Nu för tiden klarar jag inte av att gå in i en "normal" tråd utan att driva med folk.
2timearound skrev 2010-01-14 15:10:31 följande:
Jadu. Den analysen har vi kommit fram till allihop. Det var då vi ist sökte oss till sandlådan, för att snacka skit om de svagbegåvade. Här slipper man sånt. I bland blir man förvirrad och ger sig ut i djungeln därute men det ångrar man snabbt och hämtar hinken igen.
Freddan skrev 2010-01-14 15:04:17 följande:Jag har gjort en intressant upptäckt/analys idag och det är att väldigt många kvinns klarar inte av sin mammaledighet. De har helt enkelt för lite att göra. Istället för att jobba på sin scrapbooking-hobby så hänger de här på dagarna och gnäller om de mest märkliga bekymmer. Allra helst förfasas det över i trådar där
ts har observeta ngt som hon gärna vill likna vad barnmisshandel. Snabbt bildas två läger: ett som vill anmäla till soc och ett som tycker att det är så hård jargon i tråden. Det var kul i början men nu upplever jag det mest som svagbegåvat.
Jag brukar säga att folket i sandlådan är betydligt smartare än gemene man här, men sånt tror de inte på de som inte hänger här.
Men jag har nog tittat in i några för många "testa din IQ"-trådar - jag har fakta i bakfickan. Men vem är jag att locka in fler idioter här? Det är så mycket roligare så här.
Små utflykter i verkligheten som vi kan prata skit om här. Bäst!
Fast i "vetenskap" och "religion" kan man hitta några verkliga guldkorn - sånna som får oss att blekna är jag rädd. Men vad gör det, några lyckas man ju locka hit!
Ironi är BÄST: det skiljer vinnarna från småfisken!
Och jag känner att jag överutnyttjade utropstecknen! Så jag gör några till!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!