Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2009-11-26 21:23:52 följande:

Sönnsvall.Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 21:18:10 följande:
    Vaddå, hajjaru inte lingot?
    Det har jag väl redan fattat! Jag undrar vart du står politiskt, förstås.
    (Jag älskar den där röda gubben. Den får mig att känna mig som ANOF)
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 21:24:39 följande:

Men snälla! Jag må ha förlorat honom men jag tänker inte förlora min stolthet också!Finns inget mer tragiskt än brudar som ska hänga efter sina ex som gått vidare...
    Du vet ju inte, han kanske vill ha dig? Ring och fråga om han vill knulla. Antagligen kommer han att vilja det.
  • PixL

Jag funderar på att starta en tråd om nässpraysberoende. Så roligt har jag idag. Det finns knappt en enda tråd där jag kan gå in och skriva dumheter.

• PixL
    dysleskikern skrev 2009-11-26 21:29:50 följande:
    Jag vet inget om nässpraysberoende men om du startar en sån tråd kan jag sympatiskriva ett par inlägg.
    Men egentligen vill jag inte det. Jag tröttnar så fort på sådana trådar. Idag startade jag en tråd som hette något i stil med "Hur fort kallnar ett lik?" samt en annan tråd som hette ungefär "Vårt barn sparkar oss i magen".

Allt det där var alldeles för seriöst, jag vill ha en hjärndöd diskussion där jag har övertaget eftersom alla andra är allvarliga.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 21:33:51 följande:

Jag startade en gång en tråd om att det är så äckligt med bilder på barn som kletar mat över hela fejset, för de ser så kuksprutade ut. Fick en varning.
    Hahaha, det var det bästa jag hört på länge! Underbart och briljant! Jag trodde det bara var jag som startade sådana trådar. En gång startade jag en tråd som hette "Jag har dödat mitt eget barn". Jag blev avstängd. I sex månader.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 21:36:21 följande:

Hahaha vad skrev du i den tråden? =D
    Kommer inte ihåg så noga men det blev ett jävla liv. Den fick pågå rätt länge om jag inte minns fel. För mig är det som så att jag orkar med FL till en viss gräns. När jag läst för många trådar om att amma barn som är sex år, trådiga flytningar, knulla med sin väninnas man och liknande omoraliska trådar flippar jag ur. Men jag ska verkligen försöka den här gången.

Numer skriver jag saker som är oerhört stupida. Huvudsaken är att man inte är mer tjollabaläng i huvudet än alla andra. Man får lov att säga "Jag sliskade i mig mina gröngryniga flytningar" eller "Jag älskar att få stryk av min man och känner mig helt tillfreds med livet med blåtiror". Man får inte säga att någon som drar dåliga "negerskämt" är dum i huvdet och man får absolut inte säga att man dödat sitt eget barn.
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 21:41:58 följande:

Jag startar trådar som "biblen ljuger om allt" eller "största lögnen fundisar går på" och får folk avstängda. Who's the man? Uhu?
    Ja, det är minsann värt en eloge.
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 21:47:07 följande:

Jepp.Man måste välja vilka man provocerar...Rabiata hormonkärringar går fetbort, ta missledda får så får man bättre resultat. Tex: var är anof?
    FL består ju av missledda hormonkärringar och tonårsmammor. Människor som går att diskutera med finns, men de hör tyvärr till undantagen.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 21:52:03 följande:

Fan, jag trodde jag hade glömt att äta idag, så jag värmde mig en jätteportion mat, nu när jag är halvvägs igenom den kom jag på att jag åt lunch både kl 11 och kl 15.
    Aj då. Det låter som om du knarkar.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?