Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2009-11-26 17:10:41 följande:

Jaha.När ska turnen dra norröver?Skåne är LÅNGT bort. Så långt bort man kan komma faktiskt.
    Vart bor du då? Vi kan ha en egen turné om du exempelvis är min granne. Men du är säkert norrlänning.
  • PixL
    Mariohn skrev 2009-11-26 17:13:29 följande:
    Jag skulle bli extra glad om ANOF kunde närvara.
    Vet du, det skulle jag också.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:16:08 följande:

Eller räknas Uppsala, V-ås, Sigtuna m.m till Stockholms län? För där har jag ju vistats, men inte över det. Förutom bög-Falun då.
    Det är tur att du inte ska bli geografi-lärare.
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 17:29:47 följande:

Jag bor i närheten av Gmoll. Vi "ser" varandra rakt över bukten.
    Jaha. Åt helvete långt bort i norr med andra ord.
  • PixL

Visst har det varit tråkigt på FL den senaste tiden? Eller är det bara jag som lider av depression?

• PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 20:03:05 följande:

ALLT suger just nu. Jävla skit.
    Fl eller saker i allmänhet? Jag har börjat med D-vitamintillskott. Det kanske hjälper, jag vet inte.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 20:07:25 följande:

Saker i allmänhet!D-vitamin låter rätt mesigt. Och jag är ju ingen mes. Hit med the heavy stuff. Sånt som inte ens säljs i apoteken.Eller kanske jag ska börja röka.
    NEJ! D-vitamin är bra! Jag snusar i och för sig. Och dricker kaffe. Samt vin ibland. I övrigt går min gräns vid d-vitamin. Det borde din också göra, om livet är dig kärt.
  • PixL
    Alm skrev 2009-11-26 20:37:26 följande:
    Jag är oxå väldigt lessen .Det händer inte mycket här.Ska försöka mig på en liten juldikt för att muntra upp oss som e deppiga.Snart är det Jul vad det ska bli kul (hahaha) Tomten kommer nog med klappar som vi så glatt ,öppnar (nä rimmar inte )Uppskattar (rimmar)*nöjd*Elden så fint i spisen brinner knappt att tomten hinner, att klappar dela ut även till oss som aldrig får ett skjut. Paketet e format som en tratt ,fru Alm får fnatt.är det en penisatrapp?Jaaaa skriker Alm i falsett äntligen får jag mitt dildoset.Förvånat tittar Alm dåpå, En dildo med två k..kar på.  Vad ska den lilla snoppen göra? in i min röv och röra??
    Hahaha... "Vad ska den lilla snoppen göra, in i min röv och röra?" Underbart.
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 20:55:50 följande:

Nja, det är några mil kvar till lapphelvetet.
    Jag är mycket förtjust i renar. Men skidor och sådant tjafs tycker jag inte om.
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 21:00:43 följande:

Jag är trött.Har städat som en blådåre i flera timmar, benen skakar! Måste kanske ta mig ett glas vin tror jag.Jag får celebert besök imorgon, ett oppositionsråd från sumpan kommer. I sällis med min ohyggligt smarta far, uppfinnaren.Han ska glo på snorhyvlarna och på renoveringen. Då städar man. Mig skiter han i, det är huset och grabbarna - no joke. *pjfft*
    Jag dricker ett glas vin, jag. Det är ju torsdag! (Min man är oftast ledig på fredagar vilket betyder att jag får sovmorgon).

Vad betyder ett "oppositionsråd från sumpan"? Är du någon slags politiker, så säg?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?