Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

Jag måste göra en tilläggskommentar. Alla runt omkring mig är så timida så jag vill kräkas. En av mina absoluta favoritvänner är otroligt störig. Tyvärr bor han fyrtio mil härifrån men vi pratar i telefon flera gånger i veckan och försöker att träffas så ofta vi kan. Jag tycker om störiga människor, men då måste de vara smarta.

• PixL
    2timearound skrev 2009-11-29 11:02:25 följande:
    Hej era skator. *bakis*
    Hej hopp. Mitt förslag är att du tar på dig jogginbyxorna och springer en ordentlig runda.
  • PixL
    2timearound skrev 2009-11-29 11:06:45 följande:
    Nej. Det vore förödande. Dessutom ska jag på dop strax. Så det är bara att rycka upp sig. Ärligt talat så är det inte så illa som det kunde vara. Slutade nog i tid........tror jag.
    Vilken tur. Det hade kunnat bli intressant om du kräktes i kyrkan.
  • PixL

M C skrev 2009-11-29 11:09:46 följande:

Jag är bakis med.Om en liten stund kommer det gäster.Inte bra!
    Jag undrar varför man blir bakis ibland och ibland inte? Trots att man druckit samma mängder?
  • PixL
    2timearound skrev 2009-11-29 11:12:15 följande:
    M C skrev 2009-11-29 11:09:46 följande:
    hela den här grejen med småbarnsföräldrar som släpps ut på lördagen och super sig fulla.......helt utan anständighet. *suckar*
    Det hade varit trevligt. Jag vill också släppas ut och vara oanständig.
  • PixL

M C skrev 2009-11-29 11:16:18 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 07:50:35 följande:
    Hur menar du nu?Är vi inte dryga härinne?
    Jo, det är NI verkligen.
    Jag är jättesnäll.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 12:34:34 följande:

Erik är lång och snygg men han har lite skägg så jag vill inte ligga med honom. Han äör min tentapluggsfyllekompis, och polarn som ser till att jag kommer tryggt hem eftersom jag brukar få för mig att ta långa nattliga promenader när jag är full. Det var så vi träffades faktiskt, ganska kul grej tycker jag.En midsommar för några år sedan var vi ett gäng ute på en kompis sommarhus och så nångång där i natten gick jag iväg ut och gå utan att ha sagt åt nån. Lämnade plånbok, mobil och alla grejer kvar där. Sen kom jag fram till nån by där Erik också irrade runt i natten. Så vi snackade skit ett tag, sen bestämde vi att dra på efterfest till mina föräldrars hus ute vid havet, och vi hittade en taxi som tog oss dit. Det tog 1½ timme, blev dyrt som fan, men det fick mina föräldrar stå för när vi kom fram. Sen festade jag och Erik med min familj och mina kusiner hela midsommarhelgen.Mina kompisar, som jag ringde följande dag, var asförbannade, de hade trott jag hade drunknat i havet, hahaha.
    Slutsatsen jag drar av denna historia är att dina föräldrar är alldeles för snälla. Samt att du ju alltid kan be Erik att raka sig.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 12:53:07 följande:

Äh du hade väl gjort detsamma för Astrid om hon dök upp i en rtaxi utan plånbok Erik vill knappast raka sig och det finns ingen sexuell kemi mellan oss. Han är mer som en brorsa eller kusin typ.
    Jo, jag hade väl det.

Hade ni kul igår då?
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 13:01:34 följande:

Ja fast vi kom aldrig ut, vi satt i min soffa och kollade på inglourious basterds och åt ost och vin och somnade båda kring midnatt
    Var den bra? Jag har två biobiljetter och funderar på att kolla på den.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 13:09:39 följande:

Den var sevärd men inte sååå bra som alla säger. Onödigt brutal.
    Jaha, usch. Då får jag kolla på "Bröllopsfotografen" istället.
  • PixL

M C skrev 2009-11-29 13:56:10 följande:

Då ska jag genast... hyra? inglorious bastarsds.Bröllopsfotografen är den där svenska va?
    Jag tror inte "Inglorious bastards" går att hyra ännu? Jag är inte säker.
    Bröllopsfotogfaren är svensk, ja. Det är ju samma gubbe som har gjort "Smala Sussie" som har gjort den. Jag tycker "Smala Sussie" är jätterolig.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 14:10:05 följande:

den heter inglourious basterds. Alltså det är medvetet felstavat i titeln. Det var inte jag som skrev fel. Min engelska är bättre än min svenska.
    Ja, ja. Det är jag som är korkad och inte fattar någonting. *erkänner*
  • PixL
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-29 14:45:55 följande:
    Jag tycker om dig fast du uppenbarligen gillar svensk film
    Nej, jag gillar bra film.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 14:50:50 följande:

Jag älskar detta citat om STockholm, från smala Sussie:"Det finns fullt med knarkare överallt som sticker folk i benet bara för att dom tycker det är kul, och sen skrattar dom elakt efteråt."Patrik 1,5, Stockholm Boogie, Miffo, Offside är ju andra pärlor.
    Har inte sett de andra men bra att du sa det för jag behöver filmtips.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 18:24:37 följande:

Stockholm Boogie är grym! Den påminner mig om en av min ungdoms somrar jag tillbringade i Stockholms innerstad!
    Har nu budat på Patrik 1,5 och Miffo på Tradera. De andra fanns inte, får kolla efter de i hyrbutiken.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 18:29:20 följande:

Jaha, är du så moralisk så du inte laddar ner?
    Jag laddar ner ljudböcker och musik. Dvd lyckas jag inte bränna och jag klarar inte av att sitta och kolla på film på datorn. Är alldeles för oteknisk för att koppla ihop datorn och teven.
  • PixL

För 182 miljoner hade jag köpt en jävla massa mark och byggt upp en liten anarkistby, satt upp höga murar och avskaffat pengar.

Jag är arg nu. Mina inspelningar av ljudfiler är kassa. Dels har jag en förbannat ful dialekt och dels hör man inte vad jag säger eftersom det spelas in så lågt.

• PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 11:19:03 följande:

Haha, jag läste först "köpa en jävla massa knark"Jag vill inte bo i din anarkistby, jag skulle nog tyna bort och dö om jag inte fick resa, och för resor behövs pengar.Varför spelar du in ljudfiler? Jag vill höra
    Jo, jag läser ju på distans och ett "uppdrag" jag har är att läsa in en ljudfil om en film. Men jag håller på att bli tokig på detta.

Vad gör du då? Maskar du med dina studier?
  • PixL

M C skrev 2009-11-30 11:47:47 följande:

Finns det inte sådana områden i USA? Anarkistbyar alltså.
    Finns det? Coolt. Synd att de antagligen inte släpper inte mig i USA .
  • PixL

M C skrev 2009-11-30 12:01:07 följande:

Som mångmiljönär är man alltid välkommen.
    Ja, just det. Bara det att om jag skulle bli mångmiljonär så slipper jag helst att åka dit.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?