Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 12:34:34 följande:
Erik är lång och snygg men han har lite skägg så jag vill inte ligga med honom. Han äör min tentapluggsfyllekompis, och polarn som ser till att jag kommer tryggt hem eftersom jag brukar få för mig att ta långa nattliga promenader när jag är full. Det var så vi träffades faktiskt, ganska kul grej tycker jag.En midsommar för några år sedan var vi ett gäng ute på en kompis sommarhus och så nångång där i natten gick jag iväg ut och gå utan att ha sagt åt nån. Lämnade plånbok, mobil och alla grejer kvar där. Sen kom jag fram till nån by där Erik också irrade runt i natten. Så vi snackade skit ett tag, sen bestämde vi att dra på efterfest till mina föräldrars hus ute vid havet, och vi hittade en taxi som tog oss dit. Det tog 1½ timme, blev dyrt som fan, men det fick mina föräldrar stå för när vi kom fram. Sen festade jag och Erik med min familj och mina kusiner hela midsommarhelgen.Mina kompisar, som jag ringde följande dag, var asförbannade, de hade trott jag hade drunknat i havet, hahaha.
Slutsatsen jag drar av denna historia är att dina föräldrar är alldeles för snälla. Samt att du ju alltid kan be Erik att raka sig.