Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Tack fölr kakorna Pannkis!

Jag ska bada bastu nu

Eller det tar nog en halvtimme innan den är varm

Är det okej att bli full på sitt syskons bröllop?

Kan någon förklara för mig varför svenskar är så helvetes dåliga förlorare och genast ska börja anklaga motståndarna för doping?

Jazza skrev 2010-02-14 19:38:46 följande:
    Om det gäller Finland eller Tyskland, så är oddsen goda att man har rätt (och du vet ju hur svenskar hatar att ha fel?)
    Jag tycker det är pinsamt att inte kunna acceptera en förlust
    Jazza skrev 2010-02-14 19:48:12 följande:
    Jag med,... värst av alla är Stefan Holm: "Mään däää blååstä på määj!" Eh, ok, och alla andra i tävlingen skyddades av en presenning?
    Ja fy fan den arroganta jäveln vill man ju bara spy på...

Förresten så hatar jag idrottare som tjurar över ett OS-silver... Okej, jag fattar att t.ex. ishockeylaget direkt efter förlusten i finalen kanske är ledsna för att guldet var så jättenära, men t.ex. i ett lopp eller dylikt, där man är flera som tävlar samtidigt, så tycker jag att man bara är en jävla surfitta om man sen inte ens kan le åt sin silvermedalj, trots att man är nästbäst i hela världen...

Däremot kan jag börja lipa när jag ser hur lyckliga folk är över att komma på prispallen, oavsett om de fått guld, silver eller brons.

Men jag måste nog sluta kolla ens på det lilla jag ser av sport, det gör mig bara mest irriterad när man ser/hör/läser om alla bittra missunsamma surfittor.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?