Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Idag är jag på dåligt humör. Trots att jag köpt nya skor, kläder, nagellack och dessutom fått äta rika riddare.

Jazza skrev 2010-02-13 15:04:17 följande:
    Joina mig, jag är rasande Vill dricka och röka....
    Oh, kan du inte komma hit och dricka vin och kedjeröka under min ofungerande köksfläkt medan vi snackar skit om alla idioter

Bl.a för att jag gått upp i vikt och för att det finns så jävla många satans idioter och svin

Nu ska jag prova mina nya kläder och skor och hoppas jag ser snygg ut i dom. Annars  överväger jag en karriär som bulimiker.

SimplyTheBest skrev 2010-02-13 18:10:20 följande:
    Hej Mesen. Lääääääääääget??
    Småkåt och galet sugen på en iskall öl. Själv?
    Jazza skrev 2010-02-13 18:12:48 följande:
    Mesen: Mår bättre? Fan, vad jag hade velat komma till dig och röka djävul under o-fläkten
    Ja jag är inte lika sur längre, mest uppgiven över svinstian jag bor i, tror denna lördagkväll går till att städa, och sedan sitta i långkalsonger och dricka bärs framför TVn
    M C skrev 2010-02-13 18:14:24 följande:
    Tja mesen, hur går det med pluggandet?
    Jag tar paus från det nu i helgen, men på måndag får jag börja läsa på tent igen... Just nu har jag jättemånga tråkiga obligatoriska kurser, men jag har några intressanta också som tur. Dessvärre är det de tråkiga jag tenterar nu.
    Jazza skrev 2010-02-13 18:19:10 följande:
    Typ samma som jag.... om du tar bort städningen och ersätter med ätning, långkallingar mot pyamasbralla och bärs mot rödvin
    Kan byta ut det andra men behåller bärsen. Känns som en bärskväll idag. Är grymt törstig dessutom.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?