Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-10 08:52:00 följande:
    För helvete, jag skulle vilja bli klar med studierna innan jag är lika gammal som du
    M C skrev 2010-02-10 09:04:56 följande:
    Jag vill aldrig bli klar. Jag vill läsa mer fysik, gärna med en intressant men ful föreläsare. Sen vill jag läsa den där filosofikursen jag har papprena till men inte motivationen. Sen skulle jag vilja läsa till maskiningenjör. Och läkare. Eller kanske mer matte? Diskret matte verkar spännande. En kemikurs vore inte helt fel, och sen skulle jag vilja bo på nauthistoriska museet ett par år, där finns det mycket att läsa sig.
    Om jag också hade en man som försörjde mig skulle jag gärna plugga länge länge, men nu är det så att det suger balle att vara en fattig student. Jag vill ha råd att leva och göra allt annat också, som intresserar mig.
    2timearound skrev 2010-02-10 09:20:42 följande:
    Nu drar jag till jobbet. Jag har en fundering. Idag behövde jag verkligen ett hårspänne. Det enda jag kunde hitta var ett Hello Kitty. Hur ser vi på 35-åringar med röda Hello Kitty spännen i håret?
    Det ser ganska tragiskt ut.

Jag har egentligen inte tid för er mera denna vecka. Måste plugga så in i helvete  annars kommer jag bryta sönder och inte klara hemtentorna.

Farväl.

lokisse skrev 2010-02-10 18:10:22 följande:
    lämna oss inte *hänger sig fast runt vristen och klamrar om dina vackra sandaler* vi kan väll plugga med dig
    If you love me you let me go

Jag har varit vaken 28 minuter. Efter två minuter ska jag gå upp och träna.

Fast här ligger jag kva fortfarande, i min varma mjuka säng

Skulle hellre ha nåt annat varmt och hårt här

Nu är jag uppe, iförd i rätt utsrtyrsel, och min träningsmusik igång! Hejdå tjockisar.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?