Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Inte för att jag planerar barn eller ens knullar för tillfället, men jag VILL ha barn nångång men är skitnojjig för graviditet och förlossning. Jag tycker det verkar så obehagligt och skrämmande. Och jag skulle tycka det var jättepinsamt att berätta för mamma och pappa också (ja jag är löjlig). Visst, de fattar ju att man har sex, men liksom att komma fram och deklarera "Hej, vi har knullat" liksom, känns bara pinsamt.

Va pinsamt, jag fick in två "liksom" i en mening. Tur att jag inte stavar det Lixom iallafall.

Jazza skrev 2010-02-08 13:15:44 följande:
    Det finns ju fler sätt att skaffa barn Jag förstår hur du menar... Men min pappa tror fortfarande att jag är oskuld, det är bra... eller nåt
    Jag funderar på att inte berätta något, förrän de själva ser och märker det, och frågar. Sen kan jag svara typ "jajaja okejdå, men jag vill inte prata om det"

Hej! Pratar ni om fittor igen?

Jazza skrev 2010-02-08 17:58:42 följande:
    Är du också orolig att de snackar om oss när vi inte är här??
    Ja
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-08 17:59:47 följande:
    Kraschade äktenskap och smink. Båda är lika tråkigt.
    Äh var glada att ni ens haft ett äktenskap, mig vill ingen gifta sig med

Ja, vi startar en egen tråd om de jävla fitthäxorna

SimplyTheBest skrev 2010-02-08 18:09:51 följande:
    Har ett par saker jag funderar på. Tror jag väljer att ta det via FB ikväll. Påminn mig om jag glömmer!!
    Berätta nu! det är redan kväll.
    M C skrev 2010-02-08 18:10:56 följande:
    Mäh, du är lika ung som jag var när jag träffade karln! Totalt hade jag haft förhållanden som inte ens var ett år tillsammans då!
    Ja du ser, måste hitta nån nu snabbt som fan
    SimplyTheBest skrev 2010-02-08 18:09:51 följande:
    Har ett par saker jag funderar på. Tror jag väljer att ta det via FB ikväll. Påminn mig om jag glömmer!!
    Om du inte berättar det nu så tänker jag kolla på tv och filmer hela kvällen så ni har tråkigt här  i tråden utan mig.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?