Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 09:15:49 följande:
    HAHHAA 2timern är förstoppad! Själv är jag inte det, men jag har inte haft en bra morgonbaj på mycket länge, de är alltid bara halvdana och jag känner mig inte tömd Iofs kanske det beror på att jag även äter mindre än jag är van vid?
    Är det något att skratta åt ditt lusiga luder? Var var du igår förresten, livet var jättetrist här utan dig.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 09:18:55 följande:
    La mig i sängen vid 21-tiden för att tentaplugga, men jag somnade efter 20 minuter! Om 2 veckor får jag supa
    Ska du supa FÖRE sista helgen i maj? Är du alkoholiserad?
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-05 09:26:55 följande:
    Men vafan, nonchalerar du våra råd om din förstoppning?
    Nej, men jag har börjat med aprikoserna nu. Allt det där andra låter lite läskigt, men jag blir kanske tvungen att ta till "heavy artillery" litet senare..... & tack!
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-05 13:45:55 följande:
    Shit, redan efter två minuter var jag tvungen att bita mig i underläppen rejält för att inte för att inte bli elak direkt. Det här blir kul.
    Luktar julgran i inboxen direkt hör jag.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-05 13:48:00 följande:
    Ja, eftersom jag inte kan amma så faller det naturigt att min fru sköter om första del av ledigheten. EFter det är det min tur. Eftersom jag tjänar betydligt bättre än min fru och vi båda ser en bra ekonomi som betydligt mer väsentlig än att på klassiskt vänstermanér dela jämt på ledighetsdagarna så kommer jag att ha mindre förälrarledighet än vad hon kommer att ha.
    Tycker du ändå inte att din sidfot skulle vara bättre som: 
    "Är du korkad kan du räkna med att jag är elak"?
    Det blir liksom en "studs" i mitten. {#lang_emotions_dreamer}
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-05 13:49:42 följande:
    va?
    Röda och gröna elaka mail . Om man går in i en diskussion med motståndarlaget med den intensitet vi fick smaka på ovan så brukar det garanterat generera "blink blink" i boxen......
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-02-05 13:51:34 följande:
    har du förresten fått några gröna eller röda mail, så du förstår vad jag pratar om? 
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2010-02-05 13:54:11 följande:
    Hej slafskrattor!
    Skabbiga slyna!
  • 2timearound
    M C skrev 2010-02-05 13:57:08 följande:
    Jepp. Jag har inte hittat nån som får så många gröna som jag...
    jag blir alltid lika irriterad. Men jag tror knappt jag fått igenom ett enda av mina överklaganden, så jag har säkert varit ett jävla svin.....det händer så lätt! {#lang_emotions_dreamer}
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2010-02-05 13:59:05 följande:
    Jag jag är faktiskt rätt skabbig. Har på mig en topp med hål i armhålan. Men jag ska ut och shoppapapapapapa. Och fika. Vad ska ni andra göra idag?
    Jag har fått gå hem från jobbet. För jag har magknip. Så jag har ställtin After Work ikväll. Tomme har kräksjukan så jag fick ställa in middagen med vänner imorgon. Ja, det blir en kul helg helt enkelt!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?