Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-04 15:15:53 följande:
    Kallar du din man för Gud? Det låter väldigt undergivet tycker jag.
    Sån är jag. Ug är min melodi! Not.

Men tror du verkligen att gud intresserar sig för min dator? *intresserad*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-04 15:19:49 följande:
    Men nog var det väl så att din man och du jobbar tillsammans. Då kanske han vill ha lite lugn och ro när han jobbar.
    Vi jobbar ihop. Det andra vet jag inget om. Det är ju ändå inte han som bestämmer. Han är verkstads- och ekonomichef. Där sätter jag punkt. Han har iof tekninsk support och hantverksjour också.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-04 15:24:36 följande:
    Och då blir dina arbetsuppgifter vad? Vara en söt liten galjonsfigur? Inte för att det är ngt fel på det, alla passar inte till mer krävande arbetsuppgifter helt enkelt.
    Now you´re being a dick.

Jag är butikschef med allt vad det innebär. Inköp, sälj, marknadsföring, problemlösning, personal, schemaläggning osv.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-04 15:32:15 följande:
    It takes one to know one.

Ibland är jag känslig.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-04 15:34:19 följande:
    Mens eller?
    Nej. Då blir jag mer aggressiv. Jag är bara känslig som person helt enkelt.

Speciellt när män, helst äldre, klappar mig (inte bokstavligen) på huvudet. Då blir jag galen. Igår kom det in en gubbe och kallade mig för "flickan" {#lang_emotions_death}
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-04 15:39:11 följande:
    Fast att döma av fotot av dig så skulle jag också kunna göra det. Men jag vet vad du menar. Igår ringde en kärring och bad att på prata med chefen varvid jag sa att det är jag. Hon trodde mig inte eftersom jag lät så ung.
    Ja, känner igen det där. Det är sjukt irriterande eftersom jag är enormt kunnig inom mitt område. Jag kan berätta för en kund om någonting men de tror mig inte. Tills jag ber Tomme komma ut och säga exakt samma sak. Han förklarar skitdåligt och opedagogiskt plus att han inte har superbra "people skills". Men bara för att han är karl så  bara- oh jaha, jamen dåså då förstår jag! All smiles.
    lokisse skrev 2010-02-04 15:39:51 följande:
    na lilla vänen det är inget att bli sa uprörd över....dutti dutti dutti duuu
    Du är dutti dutti! *mumlar*...........kuksugerska...........*mumlar*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-02-04 15:47:41 följande:
    ha ha ja det är jag en jävel pa du... skulle kunna lära dig hur man gjör om du vill
    Jag har herpes idag, så vi får ta en raincheck på det........
  • 2timearound

Men hur blir det porrfilmssug när kuken är stor och munnen liten? Riktat till den som intresserar sig.

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-02-04 15:54:54 följande:
    och tunga tunga tunga
    Tack, tack! Det har jag förstått. Men det verkar som om det som är skönast är näör den verkigen är i munnen och helst långt ner. Och det tycker jag är svårt, för läpparnas omkrets liksom inte räcker till. jag kan alltså inte gapa så stort som jag tycker skulle behövas. Iofs vet jag inte varför jag tar upp det här, för han verkar jättenöjd.
  • 2timearound

Jag känner att Freddan missar en ganska intressant utveckling av samtalsämne här.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?