Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-02-04 11:40:02 följande:
    Maj?? då är det ju kallt eller varmt eller kallt eller varmt? Vem vet? Skitjobbigt. Man måste ha helt konstiga kläder. Bikiniunderdel, halsduk, mössa och flipflops!
    Du får väl packa allt då.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-04 11:43:10 följande:
    Jomen vissa delar av mitt privatliv vill jag inte hänga ut här eftersom det antagligen finns en massa slashasar som smygläser tråden. Jag vill helt enkelt ha koll på vilka jag upplyser om mina sexuella preferenser.
    Det där är ju bara larv. Eftersom ingen vet vem du är irl kan du ha vilken "persona" som helst här. Who knows?
  • 2timearound

Freddan, om det ens är ditt riktiga namn, HUR skulle de kunna lista ut det? Eftersom du inte lämnar ut någon personlig info? Jag respekterar det, helt och fullt. Jag har tagit bort info om var vi bor och vad vi heter på min pres, men eftersom ingen vet vem jag är kan jag utan problem delge er mina bajsvanor.

• 2timearound
    M C skrev 2010-02-04 12:02:55 följande:
    Det är inte som att någon kommit på vem jag är här utan att jag berättat det själv. Jag vet inte om "känd" är rätt ord, kanske mera "ökänd" är en bra besrkivning på min status här. Ändå är jag anonym tills jag väljer det själv.
    Same här. Jag var nog mer orolig förut. Trodde man var mer uppenbar än vad man eg är. Folk kan inte se genom ett anonymt nick och tecknad avatar. Det vet jag nu.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-04 12:15:04 följande:
    Det handlar mer om att lämna ut rätt privat information som berör både mig och min fru och jag tror inte att hon inte är helt förtjust i jag outar vårt sexliv så väljer jag att svara lite lagom luddigt.
    Man kan inte både äta kakan och ha den kvar! Du tycker att det är kul när vi delar med oss? Nicht?

Ärligt talat, gör som du vill.....jag orkar inte riktigt bry mig. *tjafsar*
  • 2timearound

Jag är helt beroende av Biggest Loser. Kan inte sluta titta. Vad är det som fascinerar så? Är det framgången? Slitet? förändringen? Jag blir galen om jag missar en enda episod. Undrar varför det är så intressant att se människor förlora massa vikt och tävla om pengar......

• 2timearound
    M C skrev 2010-02-04 12:46:06 följande:
    Jag tittar jag med. Mest för att jag ska få inspiration.
    Blir du inspirerad?
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-04 12:48:54 följande:
    Jag tror att freddan tycker om att bli bunden i dushen och anledningen till att vill bli det i dushen är för att då kan hans fru i ett domtrick utför lite wet på sin olydiga pojke! 
    Hihi. Du har övernaturliga förmågor med dina spådomar.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-02-04 12:59:46 följande:
    Nej, tvärtom. Det är avataren som är i duchen med shostakovish.
    Haha!

Vaddå för mycket socker? Före eller under programmet? *fattar ej*
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-04 13:03:42 följande:
    Måste erkänna att jag hade svårt att släppa det där med BAM och marky mark. Fan han var ju svinhet!
    Såg du min bild? *kvider*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?