Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

Det fula är att jag får världens putigaste rumpa när jag går upp i vikt. Den är inte så himla bred men den sticker UT.

• psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-11 17:37:16 följande:
    Trind Vilket underbart ord. Jag tycker former är snyggt speciellt hårt åtsnörda i en korsett .-)
    Min man sa en gång att jag var trind (när jag inte var det) för han visste inte riktigt vad det betydde och trodde att det var en komplimang.

Mmm ja, jag gillar timglasfigur, det är fint.
  • psychocandy

Men nu får vi sluta hylla det feta idealet i den här tråden innan det blir en världsepidemi. Jag tycker vi ska åka och bli fettsugna i något billigt land, vi kan säkert få grupprabatt. Och jag vill plumpa läpparna också.

• psychocandy

M C skrev 2009-12-11 17:57:12 följande:

Timglas är bra. Så ser jag ut. Fast mer.
    Du är säkert skitsnygg.
  • psychocandy

Måste snart ut på stan och ta ut lite kontanter till mannen som han kan ha tills hans nya VISA kommer. Undrar just hur lång tid det tar? Vet inte hur mycket jag ska ge honom.

• psychocandy

M C skrev 2009-12-11 18:05:36 följande:

Jo, jag är skitsnygg. Som i "finns inga fel - ser ut som alla"-snygg. Dvs inget modellansikte med väl en "skulle bli en fin spion". Men jag är stor som ett jävla hus, jag trodde att man kunde dricka lika mycket öl som en 22årig kille.
    Har du druckit dig stor?
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2009-12-11 18:26:32 följande:
    Är det nån tävling här om vem som är fetast? Vem vinner?
    Ge mig ett par timmar så vinner jag, har beställt pizza nu.
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2009-12-11 18:38:59 följande:
    Lycka till.
    En halvtimmes väntetid. Och jag som nästan svälter ihjäl här. Jag borde kanske ha sagt när jag ringde att jag är ett brottsoffer, så hade jag fått gå före i kön.
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2009-12-11 18:41:28 följande:
    Vill du hellre ha en fryst micropizza hemkörd? Tar ju lite tid att göra en pizza.
    Den ska inte ens köras hem, jag ska hämta den själv. Och det brukar ta max en kvart på det stället. Tydligen fler som tycker att det är en pizzadag idag.
  • psychocandy

Nu drar jag ut och hämtar kontanter och pizza. Skulle inte förvåna mig om jag blir rånmördad på vägen.

Men annars kommer jag tillbaka senare.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?