Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2009-12-11 09:04:37 följande:
    Tycker inte att man ska få vara på Fl om man är ful.
    Men för fan. Tänk vad tomt det skulle bli här. Den här tråden skulle nästan vara det enda som fanns kvar, den och ekande tystnad.
  • psychocandy

Om vi ska ha en sån tävling så nominerar jag alla i den här tråden.

• psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:09:31 följande:

Ja fast inga fula människor skulle ju rösta, för de försöker intela sig själv att alla med ett vackert yttre är så elaka så de blir fula iallafall, bla bla bla. That's what ugly people always say.
    Ja, och alla rika människor är olyckliga, innerst inne.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2009-12-11 09:10:37 följande:
    Jo men det är jag faktiskt. Jag är rätt cool av mig i normalt tillstånd men om nån skäller på mig så bryter jag ihop på fem sekunder och skäms ihjäl. För majoriteten av de utskällningar jag har fått i mitt liv har varit befogade.
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:11:56 följande:

Rika människor älskar inte sina barn lika mycket som fattiga heller...
    Nej, de är för upptagna med sina karriärer så de missar sina barns uppväxt och de kommer att ångra sig när barnen är vuxna och inte kommer och hälsar på dem.
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:15:58 följande:

Ja precis. Bättre att vara en arbetslös hemmamamma med depression, som kollar på Bonde söker fru, och aldrig duschar, då kommer barnen känna sig älskade
    Absolut! Det är en sån mamma jag tänker bli en vacker dag, när jag känner mig färdig med att vara aktiv och levnadsglad!
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:19:34 följande:

Helst ska man vara överviktig för alla vet ju att mammor som är smala inte har tid för sina barn, för de tänker bara på sitt utseende
    Ja och så har jag hört att höga klackar och fixat hår inte heller är okej när man har blivit Mamma.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2009-12-11 09:20:36 följande:
    Jag ska anmäla dig till soc. Eller kanske till polisen, så att jag får träffa konstapel Snygg igen.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2009-12-11 09:21:55 följande:
    Appropå fördomstråden. Inser ni hur ytlig och utseendefixerad jag är pga min avatar? Eller faller den platt? Borde jag hitta något mer provocerande?
    Jag har insett det, men du kan helt klart hitta något mer provocerande om du vill.
  • psychocandy
    2timearound skrev 2009-12-11 09:22:57 följande:
    Polisen är min vän. Jag är ingen jävla anarkist *pekar på andra i tråden* Jag är en samhällsanpassad medborgare
    Jag är helt kär i polisen just nu. Liksom... kommer hit och är snygga och säger att de ska hålla utkik efter min jacka för det är ju synd om jag ska behöva frysa och skriver ner allt jag säger och är trevliga mot min katt.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?