Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-11 09:25:42 följande:
    Sådana är de! Snart jobbar du på deras kontor........allt för att få spana. *varit där*
    Åh mums. Eller så börjar jag ringa in påhittade brott var och varannan dag... gärna med sexuella undertoner.

"Kan du beskriva hur det stulna nattlinnet såg ut?"

Oh yes I can..............
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:22:52 följande:

5151
    Sluta ha egna tävlingar. Du klarar ju inte ens att vinna i dom fast du är den enda som deltar.
  • psychocandy

Pix Ladin skrev 2009-12-11 15:20:18 följande:

Idag blev Astrid biten på dagis! Hon har ett märke efter en hel mun med små huggtänder. Jag fattar inte varför den jävla snorungen har valt ut henne till offer.
    Det måste vara den här vampyrtrenden som har gått överstyr. Starta en namninsamling!
  • psychocandy

Jag har sovit nu och drömt en massa mardrömmar. Kanske inte borde ha skrattat och tackat nej till att bli uppringd av brottsofferjouren.

• psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 15:51:37 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-11 15:50:49 följande: Hur då? Vad hände i den medan jag var och shoppade trosor?
    Men gud vad du shoppar jämt din rika slyna. Gå ut och köp mig en ny vinterjacka. Snygg ska den vara.
  • psychocandy

Pix Ladin skrev 2009-12-11 15:52:18 följande:

Usch. Vi hade inbrott en gång, jag och min man låg och sov på övervåningen. När vi vaknade hade tjuvarna varit inne på nedervåningen och vi hade inte hört någonting. Det är inte kul.
    Fy. Nej eller hur! Jag är inte den som ropar "kränkt" i första taget men det är faktiskt lite så man känner sig.
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 15:53:53 följande:

Men jag är ju inte rik Det var på lindex (pinsamt) de hade -40% på alla syndigt röda underkläder.
    Jag har redan syndigt röda underkläder som jag fick i julklapp av svärisarna för nån jul sedan, helt sjukt porriga. Jag tror att de vill ha barnbarn. Och tror att jag går runt i sloggis.
  • psychocandy

Pix Ladin skrev 2009-12-11 15:56:09 följande:

Om jag skulle ha bott kvar i det huset hade jag skaffat mig ett hagelgevär. Jag blev så förbannad, kränkt och ledsen.
    Vad stal de från er?
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 15:57:25 följande:

Jag har bara haft en bra svärmor. Hon brukade baka äppelpaj åt mig.
    Men gud vad mysigt. Min svärmor har alltid något gott med sig hit och varje år får vi en massa kantareller de har plockat som vi kan fylla frysen med, det är så himla gott.
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 15:58:11 följande:

Men ska ni skapa en egen klubb nu, "vi som haft inbrott" som inte jag får vara med i
    Du har säkert varit utsatt för något brott som gör att du kan vara med!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?