Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-02 09:25:36 följande:
    Skall åka till Tyskland i vår, och skall passa på att trycka massa god tyrre-mat... surkål och ilskna korvar
    ilskna???
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Freddan skrev 2010-02-02 09:28:04 följande:
    Är bajsfobi vanligt bland kvinnor?
    jaaa.
    jag bajsar inte om jag har gäster eller är borta
  • lokisse
    Freddan skrev 2010-02-02 09:45:17 följande:
    Sådär säger alla. Just därför är jag fast besluten att bevisa att jag ska kunna fortsätta med mina egenheter även efter barnleverans. Jag och min fru badar skumbad varje fredag tillsammans med en flaska champagne och jordgubbar, ngt vi gjort varenda fredag (med ett undantag) sedan vi träffades. När man berättar om det så får man till svara: Vänta tills ni har fått barn, då kan ni glömma sånt. Varför då? Klart vi ska fortsätta med det även efter att vi fått barn.
    av tidsbrist! man är för trött när barnet sover......
  • lokisse

nu tar jag mopsen och jag och drar

• lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-02-02 10:56:20 följande:
    Naj för faen. Nu knullas det utan risk. Doktorn var inne i pungen med tång och blåslampa så nu skjuter jag lösplugg.
    det maste vara en pyte liten doktor eller en sjuhelvetes pung!!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-02-02 12:44:35 följande:
    HAHAHAHAA Ett jävla tvåmannatält dinglande under ballen Khaki är inne i år, så...
    fatta vad jobbig att släpa runt pa den... ser byxor i stil med mc hammer framför mig...
  • lokisse
    satakatse skrev 2010-02-02 13:30:50 följande:
     låten är rätt så kul, men fasiken va byxorna är fula! tyckte det då när den kom och tycker det nu med...
    erasmus maste ha sanna för han har en sa stor pung att doktorn kan vara i den....
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-02 13:38:49 följande:
    Någon av er som råkar sitta på ett etymologiskt lexikon på svenska och/eller ett på engelska?
    nej jag sitter pa en stol...
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-02 13:42:16 följande:
    WT!
    alla kan inte vara kreativa och sitta pa böcker pa golvet och ha en gammal drickaback med en nästuk över som bord... det finns andra sätt att leva med
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?