Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-01 22:47:56 följande:
    Kan berätta en hemlis. Eller ja...det lär inte vara så jävla hemligt hädanefter. Vill ni veta era våp?
    vi vap vill veta!!!!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-01 22:53:06 följande:
    Var det hemligheten?! *mållös av besvikelse* Det är ju allmän kännedom att vi är värlsbäst! *loggar ut*
    kan bara halla med.. vad är det här.. lurad!!!
  • lokisse

jag är trött.....och dekadent och ska fa oxfile fran stans dyraste krog!

• lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-01 23:01:34 följande:
    Inget om mitt sexliv egentligen. Speciellt inte att jag blev påsatt i 2an i deras bastu
    med 8 ar i farmors bastu inte illa
  • lokisse

nu har jag käkat oxfile och kräkts upp den i gen nu är jag förbanad pa det eviga kräkande den satans filen kostade 34 € och var super god men fick jag behalla den ???? nä inte fick jag det inte!!!!
    ska fan ga och bada och sova nu!

• lokisse

bajsa bör man annars dör man!

• lokisse
    2timearound skrev 2010-02-02 08:50:41 följande:
    Vill inte! *sparar*
    man ska inte hamstra bajs!!!!
  • lokisse

har lyckats peta i mig tva tost och en jordgubsjogurt....och ett stort glas oboj!
    hoppas det behagar stanna där jag lagt det tills det kommer ut den naturliga vägen.
    är fortfarande skit sur över mitt mislyckade oxfile försök igar...

• lokisse
    2timearound skrev 2010-02-02 09:10:18 följande:
    Nu är ångesten över tills i morgon Jag läste något roligt häromdagen. Någons toalett-tillverkare hade undersökt bidéns vara eller inte vara. 4% hade bidé installerat, men 0% använde den. Åtminståne som det ursprungligen var menat. Men jag tycker bidéer är förträffliga! Utmärkt funktion, fast jag föredrar den utveckling som brasilianarna har bidragit med. Vid deras toaletter finns en vattenslang fastsatt med duschmunstycke så man enkelt kan hålla sig ren och fin. Smart va?  Förstås har den växt fram eftersom man inte kan spola ner papper i toan, men det är verkligen en praktisk lösning. Sån skulle jag vilja ha. Är ni trötta på poop nu?
    toa duchar är finnarna hejare pa om jag inte mins fel
  • lokisse
    Freddan skrev 2010-02-02 09:16:52 följande:
    Jag är glad att du åt oxfile även om du du spydde upp den igen, men i en annan tråd försökt ngn lära mig att det inte finns ngt som heter tysk oxfilé. Det är för fin mat för er tyskar.
    ha ha ha klart tyskar äter oxfile!!!
    därimot maste du oftast ga till ett stakehaus för att fa en som är vettig. det är sällan du hittar en utskuren biff med bea pa menyn oftast har dom mycke gris och väldigt lite nöt. men det har mest med tradition att gjöra...du hittar sällan spagetti och kötfärssas om du inte gar till en italiensk resturang heller.. tyska resturanger serverar tysk husmanskost.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?