Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-01 12:40:19 följande:
    *yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyylar*
    och munkorg
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-01 14:01:52 följande:
    Nu har jag lagt pussel, ritat med glitterlim, pysslat med Alice i hennes nya scrapbook, gjort lunch, gosat i sängen framför Stitch, lagt me pussel och scrapbookat. *bra mamma*
    duktig du är da jag har bara lagt pussel sjungit sanger och släppt in grannens katt för en runda -ohhhhh kisssssse.. nu sover moppsen helt utslagen pa soffan
  • lokisse

jag är ingen 10 när det gäller utsende. högst en 5 om man ska vara ärlig men jag har karisma och stil. (min egen stil)
    när det gäller vetande är jag en freak när det kommer till helt onödiga saker. altsa det fattas mycke men när det gäller andra saker vet jag grejer som ingen ens funderat över om det är värt att veta.. lat oss säga att jag är 8 i vetande.
    social kompetens är typ mit special intresse jag kan smällta in i varje miljö och är en hitt att ha med sig om man behöver bryta is pa tex en afärsmiddag. men jag kan fa luckor om jag tycker att det är ointressant. en stark 9 altsa

• lokisse
    2timearound skrev 2010-02-01 16:56:11 följande:
    Kommer du i maj ditt gravidskrälle?
    man hoppas det!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-02-01 16:52:33 följande:
    Fattade det När det kommer till utseendet är det en svag punkt hos mig. Det är gamla demoner som gör sig påminda & de sitter djupt rotade. Min längd har alltid varit jobbig då den under hela barndomen påpekades. Hade andra inte varit så fokuserade kring den hade jag själv inte funderat över det. Till det kan läggas att när jag började få former så blev även det något som ständigt kommenterades. Gick från att vara oerhört smal till att få kvinnliga former. Att ständigt få höra kommentarer om sin kropp gör att man får en skev bild av sig själv. Förutom det matades jag med kommentarer om hur oduglig, kass & totalt värdelös jag var. Så. Där fick ni en bild av hur en utomordentligt barnuppfostran kan gå till.
    oh det later som min!!!
    linne pinne!!!!
    men nu förtiden är jag fet och glad!
  • lokisse
    Freddan skrev 2010-02-01 17:01:37 följande:
     och tysk förstås!
    o ja!
  • lokisse

har alla föräldrar även om en sitter inne och en är myttoman

• lokisse

har startat en diskution pa fb om maj men ingen svara

• lokisse

förvirrad

• lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-01 18:19:29 följande:
    Jag orkar inte med alla nickbyten och ledtrådar. Kan någon VÄNLIGEN inboxa mig förändringar skrivet tydligt på enkel svenska när de inträffar.
    jag kan bara halla med jag är förvirrad och aldeles snurrig...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?