Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 21:48:49 följande:
    Jag jobbar som personlig assistent och bitvis är det ganska lökigt.
    Det är nån som ropar desperat på dig från toaletten, hörru!!
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-22 21:50:45 följande:

Jag tycker om lillgamla barn. Om de är kloka och snälla mot mindre barn och läser vuxen litteratur.
    Om de bara är kändiskåta då?
  • Jazza

Gaby 01 skrev 2009-12-22 21:53:50 följande:

Jamen startade inte du en tråd häromdagen om just vin och julklappsinslagning och då tänkte jag att du kanske fastnat i det tillståndet och då borde du rimligtvis just nu vara rätt mosig? Eller var det någon annan
    Fröken far med osanning!
  • Jazza

Gaby 01 skrev 2009-12-22 21:59:54 följande:

Men vem fasiken var det då då?
    Hascha heter hon, va?
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 22:07:15 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-22 21:58:59 följande:
    Aj som fan en förfrysningskada?! Hårt jobbat!Eira gillar att vara ute men som sagt de rör sig ju inte så mycket de små liven. Det bästa med snön enligt lillan är nog att hon får åka pulka på promenaderna med pappsen och Wynja.Hon garvar och tycker det är skitkul Vintern har ju hitills varit så mild men nu får jag lite dåligt samvete lillan har en ärvd overall vette fan hur bra den är.Nu är hon ju inte ute länge så hon blir kall men eftersom hon verkar vara ett sådant där utebarn så blir det väl att köpa den dyraste lyxoverallen till nästa säsong.1.bp.blogspot.com/_s36MI5C8JaM/Sy-P4C1PGtI/AA...Mössan skyddar henne så det gör inget om man faller framstupa ned i snön.
    Söööööööööööööööööööööööt
  • Jazza

Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:14:47 följande:

Min övernaturliga sida säger att de kommer tillbaka! Var bor ni alla förresten?
    Nästan Alingsås, 3 mil norr om Göteborg, men är från Gbg.
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:21:03 följande:

Gör du? Vi har varit lite inne på Alingsås eftersom min man har planer på att söka in till Göteborgs universitet till hösten. Jag har bott i Gbg och trivs jättebra där men vi har inte råd att köpa lägenhet där. Hur är det i Alingsås då?
    Det är ljuvligt... jag är ju verkligen antingen eller, dvs antingen city eller landet. Före Elsa bodde vi typ på Korsvägen...Nu tar det 30 min med tåget till centralen gbg och tio till Alingsås, som är supermysigt och har allt, utom den extrema folkmängd som får mig att kräkas. Mysigt med kullersten och nytt köpcentrum, så man kan välja, liksom.... Vi bor lite söderom i jordens svenssonområde... Inboxa mig gärna för tips, jag älskar stället och talar mig varm för det... samt bjuder på kaffe om ni vill spana
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:35:24 följande:

Korsvägen... Är inte det vid typ... Liseberg?Svensson-områden är bra. Jag har egentligen lite svårt för Svensson men jag har ju barn och jag vill inte flytta till något ghetto. Då föredrar jag radhus.
    Precis Mittemot Världskulturmuseet... Vi trivdes sååå bra där, men mitt i centrum kändes so-so när Elsa kom... Nu får jag det bästa av två (eller tre, om man räknar med Alingsås, då) världar.... Svensson, men nära till stadslivet....
  • Jazza
    2timearound skrev 2009-12-22 22:42:11 följande:
    16 and still counting..........
    Fyllt år?
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:35:24 följande:

Korsvägen... Är inte det vid typ... Liseberg?Svensson-områden är bra. Jag har egentligen lite svårt för Svensson men jag har ju barn och jag vill inte flytta till något ghetto. Då föredrar jag radhus.
    Dessutom är vi roliga Svenssons, som kör underklädeskubb i trädgården på somrarna, haha
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?