Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

dysleskikern skrev 2009-12-09 14:29:23 följande:
    Det kanske var OT eller nåt.
    Haha, ok
  • Jazza
    dysleskikern skrev 2009-12-09 14:39:12 följande:
    Var kan man köpa en gris nuförtiden?
    Köpa? Dem pallar man väl? (som äpplen, alltså)
  • Jazza
    Mariohn skrev 2009-12-09 15:07:47 följande:
    Jag har lagt märke till att ni går när jag kommer. Varför?
    Ingen vill bli sjuk
    Fast jag har också lite feber och blåsor i munnen, samt snorig.. så jag stannar och bjuder dessutom på glass med kolasås och lakritsströssel
  • Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-09 17:17:29 följande:

Nu har jag plöjt genom ca 120 sidor. Har bara 350 sidor kvar. Som ska vara läst tills imorgon kl 8
    Har vi hunnit skriva så mkt? Eller hur många trådar har du på gång, egentligen? Trådslampa!
  • Jazza

Ang katter... när jag bodde på Island så hyrde jag i början in mig hos en kille med två katter. De var far och dotter (katterna då) och pappakatten försökte heeela tiden knulla upp lillkatten och jag tyckte det var så sjuuukt vidrigt... Han jag bodde med förklarade att "så gör katter, de vet inte om att de är far och dotter, det är inte samma i djurvärlsen" Öööh, ok, så bara för att det är naturligt, så får man inte tycka att det är så äckligt så man vill slita ut hornhinnorna när man ser det?

• Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-09 17:26:02 följande:

men jag skrev inlägg 3333 och 3456 och inga pris fick jag ändå
    Tydligen.... (se ovan) eller det kanske räknas mer som straff? Karma in your face, beejaaatch!
  • Jazza
    Novemberstjärnan skrev 2009-12-09 17:28:32 följande:
    Jovisst, men blir det inte mindre äckligt att de inte vet om att de är syskon? Hade ju vatt äckligare om dem vetat det...
    Är du full, eller? Far och dotter... men klart de VET.. kåtkatter
  • Jazza

En till Islandsgrej, då, eftersom lussekukarna kommer från tiden där... de firar ju inte lucia där, så vi var ett gäng svenskar (eller islänningar som bott i sverige) som bestämde oss för att fira lusse.. Söp oss kanakas, bakade lussekukar (dvs lussebullar med tandpetare i, så de kunde stå) gick runt i pyttelilla fiskebyn utklädda och sjöng fina lussesånger.... en kompis till oss jobbade på hem för...eh, ja, det heter väl inte muppar nuförtiden, men... de var mentalt utmanade, om man säger.. så hon tog med ett gäng kollegor och boende för att se när vi lussade.... ALLA som tittade på tog detta helt seriöst och tyckte det var sååå fint.... När vi stod på torget och vinglade och sjöng Helan går, så sätter en av de boende i halsen... hostar, hostar, hostar som en jävla galning... vi ballar ur och raglar gapskrattandes iväg... Dagen efter säger vår kompis att: Fan, detta kunde slutat illa, , det är typiskt att NN (en kollega till henne, som hon störde sig på som fan) alltid skall glömma de jävla tandpetarna på bordet, så de boende tar av dem. Sens moral: Sug inte kuk på lucia, du sätter i halsen!

• Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-09 17:36:34 följande:

Jag ska bara starta en ny tråd innan jag fortsätter plugga. Sitt kvar!
    *på hemorrojderna*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?