Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-22 23:33:39 följande:
    Folk som känner sig utfrysta är min akilleshäl, jag blir helt mjuk och blödig. Om de inte är irriterande så att man förstår varför de blivit utfrysta.
    Mmm, softass.... Jag fattar inte att folk orkar ha sånt behov av att bli omtyckta hela tiden? Eller, här på internet, liksom? Känns inte det lite perverst? Ok, du har inga polare på nätet, du är förmodligen korkad eller tråkig eller en kombination...
  • Jazza
    Jazza skrev 2009-12-22 23:35:52 följande:
    Mmm, softass.... Jag fattar inte att folk orkar ha sånt behov av att bli omtyckta hela tiden? Eller, här på internet, liksom? Känns inte det lite perverst? Ok, du har inga polare på nätet, du är förmodligen korkad eller tråkig eller en kombination...
    Och med de kärleksfulla orden skall jag nu gå och lägga mig
    Godnatt på er, och god jul om vi inte ses innan
  • Jazza

Hej på er, godingar!
    Hoppas julen varit bra! Jag har ätit som en stor fet häst... Usch... men, men. Idag är det dags för obligatoriska halvsyskonsmiddagen hemma hos mina föräldrar. Urrr... måste göras, typ, och är man full går det bra, men de serverar ingen alkohol längre av olika anledningar och dessutom har vi avkommorna med oss..... Pust.
    Igår ville jag gå ut, men Motherfuckern sa att det bara är 14isar som går ut på juldagen... ett sånt sätt??!!

• Jazza

*Dansar en jätteful nakendans så hängbrösten slänger mot knäna för att muntra upp er som deppar lite*

Kom an, katter, det svänger juueee

• Jazza

Magen dallrar sådär charmigt också *kollar om gymet har öppet imorgon*

• Jazza
    psychocandy skrev 2009-12-26 19:01:54 följande:
    Jag fick dåligt resultat på IQ-testet så nu är jag ännu deppigare.
    IQtest säger ju ingenting om hur smart man är.... det mäter endast behovet av bekräftelse
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2009-12-26 18:50:28 följande:
    Usch...prata inte om gym, snacka om att jag försöker förtränga allt sådant idag
    Slappfittorna har stängt... *chipsar på*
  • Jazza
    psychocandy skrev 2009-12-26 19:08:56 följande:
    Mensa kan s*** min k**.
    Suga åsnekuk kan de...

OMG Elsa sjunger pepparkakevisan: Koriiinter till ööögon och pattarna på sné
    (säger en del om mammas pattar, no?)
  • Jazza

Nu skall jag bygga med bokstavsklossar..... Ta väl hand om er, bädda ner er med choklad och kolla på Gladiator. förhoppningsvis lindras melankolin... Puss

• Jazza
    psychocandy skrev 2009-12-26 20:08:40 följande:
    Döm mig inte nu men jag ska på party.
    Döm? Jag är galet avundsjuk på dig
    Nu skall jag bada bebis, amma och för första gången testa att lägga damerna samtidigt... håll tummarna...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?