Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-02 22:51:04 följande:
    Är så sugen på toasts. Jag skulle också vilja ha vinglas. Har bara en massa som inte hör ihop, max två av samma sort.
    Jag borde egentligen satsa på billiga uddaglas med tanke på min benägenhet att krossa dem. Men det är ju trevligt samtidigt att ha en hel uppsättning fina glas.
  • dysleskikern
    Mariohn skrev 2009-12-03 17:01:21 följande:
    Jag har seriöst fått inlägg anmälda i tråden som handlar om att få en kuk i röven av misstag. Folk är så satans kåta på mig att de skvätter.
    Hahaha, men gud, vad skrev du?!
  • dysleskikern
    Mariohn skrev 2009-12-03 17:06:57 följande:
    eftersom folk skrev att det räknas som att få en kuk i röven av misstag om bara toppen glider in (med motiveringen att man ju suger kuk även om man inte kan ta hela i munnen) skrev jag att jag hade ätit en clementin av misstag eftersom jag bara fått i mig två klyftor. Fy mig.
    Men vad fan. Haha.
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-03 17:07:14 följande:

dysleskikern Du har rätt. Jag avreggade mig först och reggade mig med ett annat nick. Det var med det nya nicket jag blev avstängd. Jag kom på det och ville bara säga det så att du inte tror att jag ljuger
    Men åh, söt. Det behövde du inte. Jaja, men då är jag inte så senil som jag trodde, alltid nåt.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 17:14:40 följande:

Bla bla bla bla
    Vilka trådar leker du i idag?
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 17:26:28 följande:

Inga. Jag ska nog kolla på porr nu. Eller så käkar jag en skinkmacka och tittar på nån romantisk film.
    Det låter rimligt.
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-03 18:38:51 följande:
    Vad tror ni är min nemesis i kuktråden utvecklingstörd trög eller bara extremt kränkt pga sitt tillKORTAkommande?
    Vilken kuktråd? Kuk-i-röven-av-misstag?
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-03 19:02:27 följande:
    Jag såg betet du la ut
    Borde ha kommit på något bättre, jag har tappat stinget lite.
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-03 19:15:22 följande:
    Vad tror ni om de här grabbarna? www.expressen.se/Nyheter/1.1801663/norrmannen...
    Jag vet inte vad jag ska tro. Det slår mig bara varje gång jag ser dem att de känns så stylade. Vilket de sannolikt inte är.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?