Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

VAR kan jag få tag i en sån här outfit till ikväll?

Måste hävda mig i konkurrensen känner jag.

• dysleskikern
    2timearound skrev 2009-11-28 15:25:07 följande:
    Jag har köpt en tyllkjol idag. kan men ha det när man är 35? Jag ser väldigt ung ut, men ändå.......
    Klart att du kan.
  • dysleskikern
    2timearound skrev 2009-11-28 15:28:37 följande:
    Puh. Tur att du sa så. Min man är dock lite osäker fortfarande. Han frågade när jag skulle ha den, då sa jag glatt -typ en vanlig sommarkväll! Då frågade han om det skulle vara folk här då..........
    Ja men betänk att du säkert skulle kunna visa honom en helt gräsligt omodern 90-talsoutfit och han skulle säga "åh vad fin du är" och villigt ta med dig till en fest i stället för ett mentalsjukhus vilket vore mer rimligt.

Åtminstone om han är det minsta lik min man.

De är inte att lita på.
  • dysleskikern
    lokisse skrev 2009-11-28 15:31:49 följande:
    har du inga sapbublor hemma???
    Jag tror faktiskt jag har några flaskor kvar från vårt bröllop (hur funkar det med bäst före-datum på såpbubblor?) men... då får jag ju hålla på och blåsa hela kvällen. Eller ska jag anlita någon till att ligga vid mina fötter och blåsa uppåt?
  • dysleskikern
    lokisse skrev 2009-11-28 15:34:37 följande:
    ett sa kallat blowjobb???
    Hell yes.
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 15:35:11 följande:
    Äsch gör en egen tolkning (min tolkning) och skit i bubblorna! Köp in lite gladpck eller vad den där genomskinliga filmen heter och snurra in dig i det istället.
    Okej, om det är så du vill ha mig.
  • dysleskikern

Gladpack eller ej, jag måste ta en dusch och avlägsna lite hår och sånt. Nu när jag är garanterad att få ligga ikväll.

• dysleskikern

Nu svävar jag iväg till balen på slottet, ha en fin kväll!

• dysleskikern

Bara jag som kollar på El Clásico?

Ligger bakis i sängen dessutom.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?