Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

Hallå skanks, har ni dammat av stakarna och fått upp dem ännu?

• dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 14:56:15 följande:
    Stakarna står alltid runt mig

Jag har fått upp en ståtlig här i varje fönster.
  • dysleskikern

M C skrev 2009-11-28 14:57:26 följande:

Jag vill ha lite vin. Unra om jag blir lynchad om jag föreslår det... Kanske bäst att bara ta lite. Men vad stog det i tråden? Hade de sajbersex?
    Är du på smällen?

Jag kastade bara ett öga i tråden men det jag såg var ganska sajbersexigt, yes.
  • dysleskikern

M C skrev 2009-11-28 15:00:53 följande:

Nej, vi ska på fest och en måste köra dit. *smyger ut i köket och häller upp* *fniss*
    Oh, sneaky! Skål på dig!
  • dysleskikern
    2timearound skrev 2009-11-28 15:07:06 följande:
    Jag gör i ordning mig för cocktailparty. Vad ska ni göra ikväll era gamla dasslock? Hetsäta godis och sitta i era mysbrallor framför Robinson?
    *fnys*

Jag ska klä upp mig till tänderna och gå på party och sen ut och klubba. Och tydligen ligga med Störiga Nicket efteråt.
  • dysleskikern
    2timearound skrev 2009-11-28 15:11:04 följande:
    Äsch det där gamla ligget! Hoppa över det du, hon har "varit runt kvarteret" om jag säger så Eller som någon sa i sämsta ligget-tråden, det är som att kasta in en korv i Globen.
    Oh fan, tack för varningen.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 15:11:32 följande:

Öööh jag har tränat 2 timmar idag. Snart tar jag på mig min lilla svarta, fuck me-pumpsen och rött läppstift!
    Hoppas inte att vi springer på varandra nånstans i natten för det kan bli lite pinsamt, jag tänkte ha typ samma outfit.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 15:15:15 följande:

Fast jag är blond!
    Sant. Håll dig borta. Kan riktigt se hur mina beundrare skingras så fort du gör entré och dras till dig som flugor till en sockerbit.
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 15:16:04 följande:
    Skitsnack lyssna inte på henne!! Hon är bara avis till och med en professor i gynekologi har påpekat min trånghet!
    Nu vet jag inte vad jag ska tro. Men jag bryr mig inte så mycket om trånghet. Jag är ingen FL-man, liksom.
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-28 15:18:32 följande:
    Ett bevis på att jag inte ligger runt!! Det är till och med så att jag blir gravid genom laboratorium och föder via snitt! Står fan bara Guds moder efter i renhet!!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?