• M C

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:13:10 följande:
    ASG!! Så du såg oxå på elallergikerna Som sagt mitt dåliga karma kommer nog göra så jag återföds som elallergiker!OMG jag höll på att dö när det visade sig att den ena även hade en sambo som insjuknade där gick min gräns. Dom borde lagt in en varningstext
    "varning för känsliga personer - kan framkalla våldsamma skrattkonvulsioner"
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag försökte titta förra gången den gick men när reportern jätteövertydligt tar fram telefonen (i närheten av kameran no less) och sätter igång den fick jag nog.
    Töntar.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-08 22:20:57 följande:
    Nej nej nej! *dör av skratt*Fan jag ska försöka att ta mig samman här och berätta men egentligen borde du se om programmet!Först så fick man träffa tjejen Högskoleutbildad biblotikarie blablabla fick se hur hon hämtade vatten ur brunnen och donade på...Det berättades att hon jobabde som biblotikarie men när hon sjuknade in så fick hennes sambo som även han har samma yrke ta över hennes jobb...,,,Och så sjuknade han in!!!!  Kvällens bästa var nog ändå när hon sa."jag känner hur det kliar och river i sköldspottskörteln"

Hysteriskt!
    Sköldspottskörteln?
  • M C

*skämskudde fram*
    Nån mer?
    Hur korkade får folk vara?
    *pekar på sidfoten*

• M C

Jamen, hur korkade är folk? De i outsiders tar ju ALLA pris! *skämskudde*

I sidfoten står det att dårarnas antal är oändligt.

• M C
    Hercule skrev 2010-02-08 22:38:19 följande:
    Och mycket klarnade
    Ja, en del faktiskt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-08 22:44:35 följande:
    Du som är så smart borde väl veta att du får formulera dig som: Bara för att du inte vet, betyder det inte att ingen (annan) vet. eller: Att du inte vet betyder inte att ingen annan vet. Och vad är så klart för eder i afton mina damer?
    Det är MITT citat, det är jag själv som skrivt det helt själv på egen hand helt utan hjälp.
    Men jag har noterat att det används då och då av andra...

Men den latinska delen tänkte jag på. Dårarnas antal är oändligt.
  • M C
    Bam skrev 2010-02-08 22:46:05 följande:
    Hur hittar man sina grupper på nya FB?
    I ne mellanperiod hittar man dem inte alls. Sen dyker de upp till vänster. Men du får ta dem på "senaste händelser" ett tag.
  • M C
    Vem där skrev 2010-02-08 22:50:13 följande:
    Häjj
    HEJ! *kram*
    Va kul att se dig!
    *dubbelkram*
  • M C
    Vem där skrev 2010-02-08 22:50:13 följande:
    Häjj
    Bra sidfot! Vad gillar du min?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?