• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Pathetic.
    I den här tråden har vi haft gäster, kommer ni ihåg det? Gissa om ni ligger i lä!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-08 18:30:25 följande:
    Psychbitch kläm finnen! En gång har jag klämt en finne som sprutade på spegeln. Visst, man lutar sig ofta ganska nära och så, men så nära var jag inte. Den liksom sprängdes och bobban hamnade på spegeln som en liten gul klump. Äckligt va?
    *hehe*
    Det bästa i livet är gratis.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Kommer ni inte ihåg? Nån som ändrade nick och ville bli addad på FB?

• M C
    Bam skrev 2010-02-08 19:51:30 följande:
    Hej sötnosar. Vad händer här ikväll då?
    Jag har fått huvudvärk av ungarnas skrikande när de spelar dataspel.
    Indiana Jones 2 Lego.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 19:09:49 följande:
    Haha ja just det =D
    *nickar*
  • M C

">

*njuter*
    Sen har jag även den här:

">

Jag vill sjunga storbandsjazz!
  • M C

Jag fixar inte nån av de två, Nigella för att hon "simply cannot be botherd with peeling" och Leila för att hon inte kan prata normalt.
    Min bästa är Per - of course. Sen gillar jag Johan och Lennart med.

• M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-08 20:20:52 följande:
    Omg. Ville hon va med på FB?
    Jepp.
    No shit.
    As if säger jag.

Bara för att gnugga in exakt hur jävla bra liv jag har: min man är kungen på att laga mat!
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-08 20:19:39 följande:
    En annan fråga; Vem av er är på Outsiders just nu? Pannkakan? Hercule? Lolilla? Nicket? Någon av er är med ikväll. *vet*
    Vad handlar det om?
  • M C
    AtroCious skrev 2010-02-08 21:00:14 följande:
    Tack! Ska börja med LCHF också, hoppas det blir bra. Jag och sambon ska köra Biggest loser här hemma, den som gått ner mest procentuellt i slutet av månaden får köpa nåt till sig själv.
    Coolt!
    Karln och jag körde igång - vem gick ner i vikt? Han med några få kilon eller jag med tusentals?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?