• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Hercule skrev 2010-02-11 20:39:47 följande:
    Vilken av dem?
    Den som åtföljdes av svordommar och förbannelse.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-11 20:51:39 följande:
    Har hittat en ny serie "Vampire diaries".
    Jo, jag såg den, MÅste kanske titta på den med.
    Det kommer för få bra filmer, serierna är ofta bättre om man är som jag och hellre vill läsa.

Guuuuud vad jag gnällde därborta. Sorry.
    Är lite bitter idag.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    MissKaos skrev 2010-02-11 21:28:26 följande:
    UNdrar om der var det jag och Assar kollade på en dag. Mkt märklig serie.Jag längtar efter GREY`S. Kollade på en repris idag, det var lite skönt faktiskt. Saknar även mitt älskade city akuten *sörjer* Fundera rpå att skaffa hela serien på DVD. JAg ahr bara sett dom sista 10 åren.
    LIiiite töntvarning där.
    Fast brorsan skaffade hela vänner-boxen. De är fantamme töntigast av alla!
  • M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-11 21:51:32 följande:
    En av mina var faktiskt stor som en apelsin. Den satt på äggstocken. Den sprack. Det gjorde ont kan man sammanfatta händelsen.*bantningscoachar lite av ren godhet*
    Sån hade svägerskan med. Lite äckligt sen man sett några sådana här...

">

• M C

Mer äckel

">

• M C

Mer äckel igen.

">

• M C

Äckligaste

">

• M C
    Jazza skrev 2010-02-11 22:18:44 följande:
    Allvarligt, är det NÅN som vågar klicka på MCs länkar?*not me*
    Fegisar.
    Den äckligaste får mig att asgarva rakt ut - inte för äcklet utan för att kamremakvinnan nästan spyr i bakgrunden!
  • M C

*nynnar*
    nän nännänääänäl, ni är feeeeegA!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?