Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2010-01-26 22:13:38 följande:
    Det är ju deras förspel. Jag själv tänder inte på att mannen styr när det gäller sådana saker, men jag förstår varför just de tjejerna tänder på det. De tänder på att inte ha en egen vilja, att bli styrd. Det tänder ju jag också på, men som sagt inte när det gäller hushållssaker.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2010-01-26 22:19:08 följande:
    Jamen, det är fascinerande!

De mest extrema som lever så hela tiden tror jag är vilsna själar. De behöver någon som styr och ställer, någon som tar ansvar. De känner sig inte hela annars.

Jag lever inte i ett sånt förhållande, i vardagen är det mest jag som styr.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2010-01-26 22:22:06 följande:
    Ärligt talat så tror jag inte det är särskilt många som lever i ett 24/7-förhållande. Har inte tittat i den där tråden så mycket, men min uppfattning är att många lever så på kvällarna eller t.ex. har barnvakt över en helg och lever ut fantasierna då.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2010-01-26 22:25:22 följande:
    Tänk på att det är ett samlingsställe. De är ju bara en liten liten klutt av alla människor som finns. Sedan så är jag säker på att vissa som hänger där överdriver och/eller ljuger. Lite sexchatt ungefär.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-26 22:42:53 följande:
    Jag har sedan ganska nydligen följt den slaviskt. Tycker det är otroligt fascinerande och bitvis eggande med ug:het och dominans!
    Tycker ni det är så otroligt fascinerande så borde ni googla på pengaslav.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-26 22:53:14 följande:
    Blir så glad över att det finns välartad ungdom som du söta AtroCious! Det är på tok för lite folk som Niar mig! Se så ni övriga i tråden för gärna följa denna exemplariska tös exempel! Googlar pengaslav får upp flera olika alternativ kan du inte länka?
    Haha, det var faktiskt inte bara du som tycker att de flickorna är fascinerande.

En pengaslav vill sätta hela sin ekonomi och sitt liv i en annan människas händer. Jag fick ett förslag från en man som ville bli min pengaslav. Han skulle inte få köpa något utan min tillåtelse. Om jag ville så skulle han tvingas svälta, jag skulle kunna säga åt honom att ta ut alla sina pengar på sitt konto och ge pengarna till mig. Jag skulle kunna tvinga honom att ha sex med vem som helst, egentligen tvinga honom att göra vad som helst.

Det är dock en läggning jag inte riktigt kan förstå. Känns som om man är rätt fucked om man inte vill leva ett liv som icke-pengaslav.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?