Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-10 22:40:33 följande:
    Puh. Illa, illa. Kan du ta något för att häva reaktionen. Tavegyl eller nåt?
    Nej, har inget alls. Förra gången jag åt min medicin fick jag liknande utslag fast över hela kroppen, nu börjar det komma på ställen där jag absolut inte fått hårfärg. Är rädd för att det triggat igång biverkningen på medicinen eller nåt. Köper aldrig med det märket av hårfärg igen, andra gången det händer. Förra gången antog jag att det var på grund av graviditeten.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2010-02-10 22:45:09 följande:
    Nu är ju vi experter och allt, det förstår du säkert eftersom vi är på fl, men jag känner ändå att det kanske är bäst att du konsulterar någon av mina kollegor från IRL. Du känner dem som The Doctors, läkarna. De kan framstå som lite svårtillgängliga och dyra, men det är nog värt ett besök ändå....
    Hehe. Ska fråga svärmor om hon har hydrokortison, det hjälpte förra gången.
  • Schnooglewookiemush
    Freddan skrev 2010-02-11 12:00:14 följande:
    Varför slänger vissa in ett "hehe" i sina inlägg? Det ser inte bara korkat ut, personen farmstår som en jävligt slemmig gubbsjuk typ.
    Hehe.
  • Schnooglewookiemush
    Freddan skrev 2010-02-11 12:07:09 följande:
    Kan jag få höra era spontana reaktioner på nedanstående lilla textstycke: "Tog ett sabbat sår efter 9an och ett år senare började jag hotell och restaurang skolan som jag gick ett år , blev sen gravid och hoppade av igen. Hade dock inte så bra betyg då jag inte var där ofta. Drack ganska mycket innan William blev till så han var min räddning."
    Låter som jag.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2010-02-15 16:07:34 följande:
    Mamma ringde. Jag frågade om skinkan hon gav mig igår var tinad en gång, för jag hade fryst ner den. Nej, svarade hon, det var bara kort datum. Hon undrade varför jag fryst ner skinkan, hon tyckte ju att jag skulle göra skinksås idag. Jag berättade att vi fått spendera så mycket pengar på mediciner till sonen så att vi var kort om pengar, vi har ingen mjölk hemma. Det slutade med hon tvingade oss att gå och handla på hennes jobb (coop). När jag handlat lite mjölk och någon falukorvsring, så ringde jag henne och sa att jag var klar. Då tvingade hon mig att handla mer. 400 kronor gjorde jag av med.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?