• M C

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2010-02-04 04:13:47 följande:
    Mitt liv har förvandlats till en dråplig komedi som dock inte är så rolig att spela huvudrollen i.
    *kram*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-04 09:52:33 följande:
    Jo, men jag orkar inte vara listig och klok idag. Vill bara hämningslöst vräka ovett ur mig. Har kommit till insikt att det som till slut kommer att driva mig ifrån familjeliv är den stora massan som vägrar ta till sig nya argument och som vill fortsätta leva i sin svagbegåvade och inskränkta värld.
    Tja, om du gör det med finess kommer du klara dig. Du kommer bli kallad dryg, överlägsen och dum men du får vara kvar. Låt bli personangreppen bara.

Men vill du vara elak så håll dig lite elak bara. Ett dygns skrivförbud får du då.

Det du måste låta bli är att spy galla. Det får du göra i inboxarna till oss istället. Gör det gärna! Jag är en bra lyssnare...
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-04 10:03:43 följande:
    *KRENGKT*

Men jag är nästan säker på det. Ska jag leta upp dig? Vad heter du IRL? Är den den jag har försökt befrända mig med? Inboxa människa!
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-02-04 09:59:10 följande:
    Nu drar jag söderut och återser världens coolaste hus igen. Håll tummarna för besiktningen inte visar på några större katastrofer.Puss och kram
    *håller tummarna*
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-04 10:07:42 följande:
    Skitsamma. Jag får börja tänka orena tankar istället, vilket brukar funkar rätt bra i avslappnande syfta.
    Men ja, du har rätt. Ibland orkar man inte med idioterna utanför den här tråden och då tar man en paus. Eller så går man till attack och får skrivförbud... *host host*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-04 10:10:32 följande:
    Men jag har ju bjudit in dig din kossa
    Ja, jag visste ju det! Eller har vi helt missat vem hon är och bjuppat in nån jädra byfåne?
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-04 10:23:08 följande:
    Att få skrivförbud skulle jag bara bli mer förbannad av. Nej, jag får planera korvens första utlandsresa istället. Han/hon ska snappa upp samma intressen som jag har så fort som möjligt.
    En bra plan. Men vänta tills du träffat korven. Börja planera hur du ska hinna med ditt liv först.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-04 10:20:46 följande:
    Jag har nog råkat MISSA!! Och kanske tagit  bort Hade över 50 jävla skithändelser så jag blev sur
    Så dumt! Om du ursäktar. Men jag är en snäll jävel, jag fixar det nu.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-04 10:26:24 följande:
    Ehm. Jag har inte fått någon inbjudan. mobbare
    Har du fått ett meddelande nu? Kolla och återkom.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-04 10:30:20 följande:
    Hur lägger man till en permanen sidfot?
    På inställningar. I vänstra sidomenyn när du är på din sida.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?