• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Så här vill jag ha i min trädgård:

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-04 11:40:02 följande:
    Maj?? då är det ju kallt eller varmt eller kallt eller varmt? Vem vet? Skitjobbigt. Man måste ha helt konstiga kläder. Bikiniunderdel, halsduk, mössa och flipflops!
    *fniss*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-04 11:50:15 följande:
    Eftersom jag i min bekantskapskrets har rätt många småbarnsföräldrar så är det inte helt otänkbart att ngn av dem hänger här, och då är det inte så svårt för dessa att lista ut vem som står bakom mitt nick.
    Jag tycker du ska outa dig för oss.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-04 11:58:15 följande:
    Freddan, om det ens är ditt riktiga namn, HUR skulle de kunna lista ut det? Eftersom du inte lämnar ut någon personlig info? Jag respekterar det, helt och fullt. Jag har tagit bort info om var vi bor och vad vi heter på min pres, men eftersom ingen vet vem jag är kan jag utan problem delge er mina bajsvanor.
    Det är inte som att någon kommit på vem jag är här utan att jag berättat det själv.
    Jag vet inte om "känd" är rätt ord, kanske mera "ökänd" är en bra besrkivning på min status här. Ändå är jag anonym tills jag väljer det själv.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-04 12:24:34 följande:
    Jag är helt beroende av Biggest Loser. Kan inte sluta titta. Vad är det som fascinerar så? Är det framgången? Slitet? förändringen? Jag blir galen om jag missar en enda episod. Undrar varför det är så intressant att se människor förlora massa vikt och tävla om pengar......
    Jag tittar jag med. Mest för att jag ska få inspiration.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-04 12:47:55 följande:
    Blir du inspirerad?
    Nej, bara trött.
    De äter så mycket socker, jag fattar inte!?
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-04 12:48:54 följande:
    Jag tror att freddan tycker om att bli bunden i dushen och anledningen till att vill bli det i dushen är för att då kan hans fru i ett domtrick utför lite wet på sin olydiga pojke! 
    ...å plötsligt fick jag en vision av nickets sexliv. Hur suddar man sånt från näthinnan?
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-04 12:54:48 följande:
    blir du för kåt
    Nej, tvärtom. Det är avataren som är i duchen med shostakovish.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-04 13:03:01 följande:
    Haha! Vaddå för mycket socker? Före eller under programmet? *fattar ej*
    De äter bröd, pasta, popcorn, sötningsmedel å en masa sån skit. Inget fett öht.
    Dessutom räknar de kalorier slaviskt trots att det är åratal sen det blev utkastat genom fönstret.

Det enda de gör helt rätt är att de tränar hårt minst 4 timmar/dag. Men det behöver man inte göra, maten är viktigare.
  • M C
    Bam skrev 2010-02-04 13:06:03 följande:
    Stackars liten. *klappa på huvudet*Jag blir faktiskt lite till mig jag med. Tänk att jag har haft den snygge mannens dolme i geggvecket. Och najs var det.
    Fantastiskt! Jag har bara pippat med lokala kändisar. Det är lite wannabe-varning på mig. DU är ju äkta vara!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?