• M C

Lolilla lolilla, var är du?

DaVinci skrev 2010-01-31 23:12:27 följande:
    Vad är det här för tråd? Jag har undrat länge och är nyfiken
    Du får väl undersöka.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-01-31 23:14:18 följande:
    Har inte fått några på ett tag. Min aktivitet i de trådarna har varit passiv
    Inte ens när jag bekänner diverse snuskigheter får jag mejl. Ditt snuskande verkar vara på elitnivå. Jag är en glad amatör.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    DaVinci skrev 2010-01-31 23:15:55 följande:
    Nej men den är så stoor, kan du inte sammanfatta?
    Bla bla bla.
  • M C
    AtroCious skrev 2010-01-31 23:15:00 följande:
    Men kan alla fatta nån jäkla gång att mitt nick inte är ATRO         CIOUS. AtroCious stavas det. Ni som tydligen inte vet något alls så är det ett ord på engelska. ETT ORD, INTE TVÅ.Och jag är fan inte gravid, bara fet.So long madderfakkers. *hatar världen*
    *styjkeknujj*
  • M C
    psychocandy skrev 2010-01-31 23:16:37 följande:
    Ni är bajskorvar.
    Jag som trodde vi var slynor.
  • M C
    General Woundwort skrev 2010-01-31 23:17:55 följande:
    oui?
    AaaaHA!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-01-31 23:17:59 följande:
    Elitnivå Om jag blir aktiv i de trådarna igen så att det inbringar inbox - jag kan hänvisa dem till dig om du vill?
    Nej tack.
    Jag vill hellre ha hatmejl.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-01-31 23:19:36 följande:
    Ursäkta?!?!
    Har du problem med att vara med i IBklubben?
  • M C
    psychocandy skrev 2010-01-31 23:20:24 följande:
    Ni är slynor insmetade i bajs. *tänker på en viss tråd*
    Count me out.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-01-31 23:21:59 följande:
    Det vill fan jag med. Sådana som visar att jag verkligen har retat upp FL skaran.
    Då är det amingstrådarna och ungdommar med noll djup som rekommenderas.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?