Hey Jude 16
Hej hej elims! Är ni tillbaka i kalla Sverige nu?
Måste gå och lägga mig.. Varför ska det vara så svårt att slita sig från datorn?
Och en stor kram till mayasmama!
Hej hej elims! Är ni tillbaka i kalla Sverige nu?
Måste gå och lägga mig.. Varför ska det vara så svårt att slita sig från datorn?
Och en stor kram till mayasmama!
Mayasmama: Här kan du alltid ventilera dina tankar! Glada som ledsna.. Kram!
Shabbat shalom till er alla!
Åh, receptblogg!
Elims, jag träffade förresten maken din med sonen på väg till dagis imorse. Tänk att han ska bli dagiskille nu! Ls (och min) favorit"fröken" kommer att gå på föräldraledighet snart och jag har fasat lite för det. Men nu har jag fått reda på att det kommer att komma en jättebra ersättare. Är så glad!
Hej på er alla! Hoppas att ni mår bra. Här är det lite ledsamt eftersom barnens gammelfarmor gick bort igår. Hon var ju över nittio år och allt gick fridfullt till, men det känns sorgligt att en epok gått i graven.. Begravning på tisdag..
Kram på er!
..och maken missar begravningen eftersom han är i Florida på konferens.. tur att han gick till sin mormor innan resan i torsdags och hälsade på i alla fall.
L bad mig att koka hönssoppa till mormor så det gjorde jag. tydligen var det sista hon sa innan hon dog.. - Kan jag få lite mer buljong tack. Det känns skönt på något sätt att hon fick äta sin hönsbuljong det sista hon gjorde. Det som hon växt upp med.
Jag tänker på er idag mayasmama!
Har ni försvunnit allesammans? Jaja, shabbat shalom iaf!
Vad skönt att begravningen blev fin mayasmama. Hur mår du så här efter?
Nu har iaf maken kommit hem. Skönt! Här pågår just nu operation stortvätt. Hela hallen är full av smutstvätt uppdelad i högar. Glamourös fredag..
Morrn morrn tråden. Konstigt nog har inte tvätten försvunnit från hallgolvet under natten utan tvättandet fortsätter..
Ha en fin dag alla!
Vad jobbigt med sonen elims! Skönt att det är bättre. De blir ju så himla ynkliga när de inte får i sig vätska..
Jag hade också en sån där vecka. Begravning, sjuk G och bortrest make. Då bli man lite matt.
Mayasmama: Du finns i mina tankar!
Dig kan man lita på elims! Hur hittar du alla roliga bloggar?
Mayasmama: Jag tror på dig. Du verkar alltid klara av dessa jobbiga situationer.
Elims: Jobbigt att sonen är sjuk. Men oroa dig inte för mycket för inskolningen, det kommer att bli bra! Men det är ju jobbigt med avbrott så där. Det är väl tack vare alla nya, härliga dagisbaciller.. G blev också jättesjuk mitt i inskolningen för ett år sedan. Det blir väl så med alla nya barn och smittor i en koncentrerad dos.
Jag finns också här.. Men jag är trött trött trött.
Mayasmama: Du är verkligen en klippa. Att du fixade det är bara ännu ett bevis på din styrka. Du är bäst helt enkelt!