• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-04 23:25:13 följande:

bryter visst ihop under framträdandet... Jag ska titta nu..
    Ja jag läste det .
    Men jag har nog inte sett dte klippet än. Men ska göra det ikväll när ungarna somnat...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-05 12:37:25 följande:
    Jag börjar ge upp hoppet. Känns som att det inte lär ske inom det närmsta... Är på god väg att plocka ut mina sparade biljettpengar. Har redan nallat lite lite på dom... är asfattig, dom pengarna skulle behövas... MEN, tar jag ut dom kan jag lova att biljetterna släpps dagen efter... suck... om man ändå kunde få veta ett datum. Blir det denna månaden eller inte? Här blev det ordentlig sovmorgon idag. Vaknade kl 10.40. Aaaaah. Så najs! Och storebror satt som ett ljus framför barnkanalen. Berättade för honom att jag hade dröm att miljoner spindlar kröp över mina fötter och hur mkt jag än försökte trampa på dom så gick det inte. Då svarade han "Men mamma, det var jag som killade dig under fötterna för att du skulle vakna".
    Jag har väl typ redan gett upp, jag börjar fundera på att boka en biljett till Killer Queen istället.... vet ju var, hur och när där. Men avvaktar väl ett tag till innan jag bokar en....

Vad skönt med sovmorron
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 15:34:22 följande:
    Men... du kan ju inte berätta sluuuuuutet
    Äsch det händer lite mera efter det.... Så det är inte riktigt slutet på filmen
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 15:38:24 följande:
    Ok Jag ska se den. Lovar! Den gick mkt på tv förut. Tv film tror jag.. Jag såg alltid början.. Men den gick på eftermiddan. Jag hade ingen ro att sitta o titta då...
    Barnkanalen visar den lite då och då som serie, vid 19 brukar den gå då.
    Men finns den inte på Youtube?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 18:30:05 följande:
    Som serie? Jaha... Alltså.. HAr dom delat upp filmen eller har dom gjort nytt?
    Ne dom har delat upp filmen.
    Finns en dålig sak med Bröderna Lejonhjärta idag. Dom visar inte riktigt allt som dom visade när vi var barn och såg den
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-05 19:01:16 följande:
    Ja jag tror du borde ha märkt det då. Va bra att du har en tid så snart, så får du besked fort. Inge kul att gå och oroa sig över sånt! :/ Oftast så fryser man mycket när ett barn dör i magen, men det är ju jättesvårt att avgöra för dig nu när du varit sjuk. Man fryser ju ofta då med. Och så blöder man ju oftast också som sagt. Men du kan väl inte känna några sparkar såhär tidigt än va?
    Jag kan inte minnas att frös nått alls när jag fick Mf, men blödde gjorde jag allt.
    Men man behöver ju inte blödda direkt för att bebisen dött, kan ju vara ma. Då går man ett tag innan det händer nått....

BooBoo det är säkert ingen fara alls
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 20:33:14 följande:
    på Rusta kan man köpa moonwalk för.. öhm.. 79 spänn eller så..
    Jo jag såg det, den svenska var det väl?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael