• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-02 20:57:53 följande:
    nu blir det Greys med en stor tallrik spaghetti med salt och masssssssa sssssssmör!
    Jag ska oxå kolla på Greys, vad har hänt. Har missat flera veckor ju....
  • mona83

Jag hatar att det vart minusgrader. Körde igång bilen utan problem en stund igår kväll.
    Skulle göra det nu ikväll med, fats låta den stå och samtidigt skrapa rutorna. Då skulle bilen oxå hinna bli lite varm. Tror ni jag fick igång bilen eller?

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 20:59:34 följande:
    Inte... se på fan    Dom kokar nog ihop nåt ska du se
    Hmm... det är så länge sen Tony var med så jag minns inte vad tusan som hände med honom
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 21:12:51 följande:
    Det var ju någon annan sida som skrivit det. Ingen aning om de där orden faktiskt KOM ur den personens mun.
    Jo men jag tycker det är konstigt att skriva en sån sak om det är så... Då börjar man ju hoppas på att det snart händer nått :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 21:39:31 följande:
    Verkligen!! Så härligt! Jag behöver få lite mer julkänsla. har alltid så svårt att få in julkänslan på julen... brukar komma bara någon dag innan jul.
    Jag känner oxå att lite extra julkänsla i år är välkommet.

I söndags började jag ju fundera på Mj igen... Att han säkert tyckte mkt om julen och så. Umgås med sina älskade barn och skämma bort dom lite extra...
  • mona83

Ne nu ska jag ta ett bad, sen tror jag att jag ska vara tråkig och gå och lägga mig

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 22:22:47 följande:
    Det säger Dr Oz på Oprah
    Det avsnittet har jag sett.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael