• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-01 21:58:01 följande:
    eller hur
    Minns hur det var i gymnasiet efter att vi hade haft idrott, jag fick vänta i evigheter innan polarna hade duschat klart....
    Så jag undrar egentligen vilka som är fruntimmer
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-01 22:07:55 följande:
    nu ska jag äntligen få borsta tänderna
    Det var på tiden
  • mona83

Coming soon fortfarande.... Ska dom inte sälja nåra biljetter längre ?

• mona83

Hittade jag när jag googlade, och det var ju precis det som stod på sidan med

Biljettförsäljningen till den hyllning i London kommer att inledas inom kort efter ett sista datum har fastställts, dock senast December 1, 2009. Priserna börjar på 44 pund (ca 50 Euro).

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-02 09:11:38 följande:
    Well.. He's NOT!! ... förmodligen...
    Hmm, konstigt att han är uppkopplad i respirator om han inte behöver det
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 11:03:18 följande:
    Men, va FAAAAN är det för problem med tributesidan!? Jag tycker det är jävligt dålig stil att gå och säga att biljetterna släpps SENAST 1 december, och sedan inte meddela ens en gång att problem eller förseningar uppstått! Så fruktansvärt respektlöst för alla oss som suttit bänkade och väntar.
    Japp, jag fattar inte heller. Har dom ångrat sig coh inte ska ha nån konsert eller?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-02 12:08:18 följande:
    Var glada att ni aldrig har haft migrän, jag har haft det sen jag var runt 12 år. Nu på senaste år har jag det ca 2 gånger i veckan. Först känner man sig trött, sen blir man tröttare o tröttare o till slut börjar det göra ont i ögon och huvud. I början kan man sitta still o inte känna ngt men så fort man rör huvudet på spränger det till o man får stanna o hålla i sig i huvudet. Sen blir det bara värre och värre, ögonen gör så ont att man inte kan titta, inte blunda, o gud bevare mig absolut inte gråta. Huvudet exploderar. Man kan inte ha lampor tända, det gör för ont. Minsta lilla ljud exploderar i huvudet. Minsta lilla lukt får en att spy. Det enda man vill göra är att sova, men inte ens det kan man göra för det gör för ont. Det är ett riktigt handikapp o jag skulle ge vad som helst för att bli frisk från skiten. Medici har jag ju som sagt äntligen hittat ett som fungerar men det är så dyrt... har aldrig råd att ta medicin varje anfall, bara ett par ggr i månaden.
    Jag hade migrän en dag när jag väntade Tobias, Kunde inte kolla för det sköt som blixtrar framför ögonen av ljuset. Fick ligga och blunda en hel dag...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael