• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-05 22:32:54 följande:
    Och en på Tobias såg jag. Vilka ögon grabben har Leah ser väldigt busig ut
    Japp, han har väldigt bruna ögon. Vackra säger man på stan

Hon är för busig...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 23:56:09 följande:
    Det finns väl suppar för oss vuxna  va? Tänkte... Jag som hatar att svälja piller...
    Tror det
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-06 00:12:52 följande:
    Tjuvlyssnat.seDet här är min favorit En man och en kvinna ~50, som uppenbarligen inte träffats på ett par år, sitter och pratar om hur deras liv ser ut nu för tiden. Kvinnan: Barnen då, vad gör de nu? Mannen: Ja den äldsta, Sandra, hon jobbar som servitris. Och den yngsta? Hmm, ja vad fan hette hon nu då? Ja, strunt samma. En hund har jag köpt i i alla fall. Ronny!
    hahah
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-06 10:22:50 följande:
    nytt på biljettfronten iaf. Fått tag i två tjejer från England som är lika frustrerade och besvikna som jag, och lika ovetande... Tänk vad många de svek som hade biljetter till konserten i Wien. Och nu bryter de löften de hållt utan minsta information varför. Jag tycker det är så oerhört respektlöst mot Michaels fans så det finns inte på kartan.
    Undrar om konserten ens blir av :-/. Borde ju ha kommit fram lite info vid det här laget ju
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-06 11:31:21 följande:
    Steg nyss upp. Jag o Puma. Mannen steker pannkisar. Jag önskade det tll brunch Idag mår jag bättre.. Mkt bättre. Bara ONT i halsen.. Puma är på bättringsväg hon med. Nu äter hon iaf lite..
    Vilken lyx .
    Här har man suttit helt solo sen kl 8 morse
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-06 20:46:14 följande:
    Va ni är tysta...
    Har haft tvättstugan hela kvällen, men nu är jag klar
  • mona83