• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-05 22:32:54 följande:
    Och en på Tobias såg jag. Vilka ögon grabben har Leah ser väldigt busig ut
    Japp, han har väldigt bruna ögon. Vackra säger man på stan

Hon är för busig...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 23:56:09 följande:
    Det finns väl suppar för oss vuxna  va? Tänkte... Jag som hatar att svälja piller...
    Tror det
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-06 00:12:52 följande:
    Tjuvlyssnat.seDet här är min favorit En man och en kvinna ~50, som uppenbarligen inte träffats på ett par år, sitter och pratar om hur deras liv ser ut nu för tiden. Kvinnan: Barnen då, vad gör de nu? Mannen: Ja den äldsta, Sandra, hon jobbar som servitris. Och den yngsta? Hmm, ja vad fan hette hon nu då? Ja, strunt samma. En hund har jag köpt i i alla fall. Ronny!
    hahah
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-06 10:22:50 följande:
    nytt på biljettfronten iaf. Fått tag i två tjejer från England som är lika frustrerade och besvikna som jag, och lika ovetande... Tänk vad många de svek som hade biljetter till konserten i Wien. Och nu bryter de löften de hållt utan minsta information varför. Jag tycker det är så oerhört respektlöst mot Michaels fans så det finns inte på kartan.
    Undrar om konserten ens blir av :-/. Borde ju ha kommit fram lite info vid det här laget ju
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-06 11:31:21 följande:
    Steg nyss upp. Jag o Puma. Mannen steker pannkisar. Jag önskade det tll brunch Idag mår jag bättre.. Mkt bättre. Bara ONT i halsen.. Puma är på bättringsväg hon med. Nu äter hon iaf lite..
    Vilken lyx .
    Här har man suttit helt solo sen kl 8 morse
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-06 20:46:14 följande:
    Va ni är tysta...
    Har haft tvättstugan hela kvällen, men nu är jag klar
  • mona83

Barnens farfar är ju en aningens rolig. Han skulle snacka med barnens pappa om att han skulle komma på julafton istället för på juldagen, träffa sina barn. För trots att han var en dålig pappa så är han ändå deras pappa

Så berättade han oxå att han börjar till KOL, så ja han lär väl dö i förtid han med

• mona83
    mona83 skrev 2009-12-06 22:18:10 följande:
    Barnens farfar är ju en aningens rolig. Han skulle snacka med barnens pappa om att han skulle komma på julafton istället för på juldagen, träffa sina barn. För trots att han var en dålig pappa så är han ändå deras pappa
    Tror han syftade på att han ska serva mig och barnen på julafton där. Brukar ju bli så för att farfar säger att det kan Fredda hämta, sen nästa gång det ska hämtas nått så hör man igen det kan Fredda hämta
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-06 22:40:28 följande:
    min moster som dog 12 Sept hade kol, men vi tror att hon fick en typ propp eller dylikt som gjorde att hon dog. Dock så drack hon mkt så det kan ha varit både alkoholen och proppen som tog hennes liv =(
    Barnens pappa röker, han verkar inte heller vilja dra ner på rökandet heller. Han har visserligen bara början men då kan man ju tycka att han bodre vilja dra ner på rökandet så han får se sina små barnbarn växa upp och kanske hinna se sina barnbarnsbarn.

Mina barn kommer tyvärr ALDRIG att få veta vem deras morfar var, eller ja, jag har nåra kort på honom. Inte så många som är tagna i friskt tillstånd men iaf ett pra dagen innan han började med cellgifter och sen tog jag kort på pappa i kistan. Jag bara kände att jag ville ha ett pra sista kort på pappa...

Men jag hoppas att mina barn ska hinna ha sin farfar i livet så pass att dom kommer minnas honom. Han är en rätt underbar person, har alltid gillat mina barns pappas släkt.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael