• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-11-24 13:59:45 följande:
    Funderar på att plantera gräs faktiskt i små krukor, så han har nåt trevligt att käka Han springer inte runt fritt, men buren är öppen på dagarna och så har han en filt utanför som han kan hoppa runt på (han halkar bara runt på golvet annars så han vågar liksom inte gå runt överallt, det är han för feg för)
    haha sån är min kanin oxå, om det inte ligger en matta eller liknande så hoppar hon inte ut.. haha..

Men det finns ju i djuraffären gräs för kaniner.. jag har det själv dock har jag inte använt det än..
  • Brooke

Men gud på våran 12 (buss) så åka jag till körskolan, för jag var typ på andra sidan stan(nästan) så såg jag en kvinna som tog en näsduk och "putsa" fönstret hon försökte torka bort något på fönstret men det gick inte så bra.. vart typ bara ännu värre.. *asg*

Och sen när jag åkte med min buss hem 721, så var det en tjej som jag vet vem det är som höll på att smälla huvudet i framsätet och i fönstret hon satt och sov och så. Var lite orolig att hon skulle slå sig när hon satt och sov förhon kunde verkligen inte hålla ögonen öppna verkade det som..

• Brooke
    mona83 skrev 2009-11-24 20:12:56 följande:
    Jag är en sån som somnat på bussen När jag jobbade på Saab centrallager här och jag jobbade 6-14 skiftet, då slocknade jag alltid på bussen hem. Tur att jag inte skulle byta buss nånstans på vägen. Sen så kommer man inte så långt här heller. Lite träligt om man skulle vakna och inte veta vart man hamnat
    jag är sån oxå.. Speciellt om jag jobbade som du mellan 6-14..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-24 20:08:52 följande:
    Suck står fortfarande coming soon på den där sidan :-/.Har ni blivit utsatt för skojare på stan som samlat in pengar till ett barnhem? Var en som kom fram till mig den 20de, frågade om jag kunde engelska. Men jag svarade att det var lite sisodär med den biten. Hade inte riktigt tid heller, skulle hämta Tobias på dagis. Han började iaf snacka på svenska, han kom från ett barnhem i Ukraina sa han. Men alltså han pratade för bra svenska för att jag skulle gå på det....Så stoppade han mig idag igen, då var vi på väg till bussen. Så jag säger på svenska att han har stoppat mig förut. Helt plötsligt så kunde han inte svenska längre. Så jag sa på eng att han redan pratat med mig om det där och att jag fortfarande inte har nåra pengar.... Han står bara där och flinar...... Jag tackar iaf för mig och går... Jag fattar inte varför han just väljer mig, för även om han ser mig på håll så går han raka vägen fram till mig utan att stanna och fråga folk på vägen....
    Är så irriterande, jag brukar försöka gå fort så dem ser att jag har bråttom när jag inte har det :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-24 20:22:42 följande:
    Fick en massa brända filmer från Vikkes bror sist han var här.. Sister o googlar några nu. Vill ju veta vad det är för filmer o vad dom handlar om..The Outsiders. Nån som sett den? Patrik Swayze är med Likaså Tom Cruse, matt Dillon, Emilio Estevez,
    Tom Cruise och menar du inte Matt Damon? eller finns det en som heter Matt Dillon? :O
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-24 20:23:36 följande:
    Även om jag verkligen hatade 2 skift så var 6-14 dom bästa veckorna. Så jäkla segt att jobba mellan 14-22.00 :-/. Dom veckorna fick man absolut inget gjort eftersom man sov längre på fm eftersom man kom i säng mkt senare dom veckorna....
    men gud.. Är vi släkt eller?? Jag jobba mellan 14:20-22:40 och till halv tio på fredagar.. haha.. Och jag älskade förmiddagsveckorna fasten man va så jävla trött som en gris.. Men ojojoj vad skönt det var =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael