mona83 skrev 2009-11-24 20:08:52 följande:
Suck står fortfarande coming soon på den där sidan :-/.Har ni blivit utsatt för skojare på stan som samlat in pengar till ett barnhem? Var en som kom fram till mig den 20de, frågade om jag kunde engelska. Men jag svarade att det var lite sisodär med den biten. Hade inte riktigt tid heller, skulle hämta Tobias på dagis. Han började
iaf snacka på svenska, han kom från ett barnhem i Ukraina sa han. Men alltså han pratade för bra svenska för att jag skulle gå på det....Så stoppade han mig idag igen, då var vi på väg till bussen. Så jag säger på svenska att han har stoppat mig förut. Helt plötsligt så kunde han inte svenska längre. Så jag sa på eng att han redan pratat med mig om det där och att jag fortfarande inte har nåra pengar.... Han står bara där och flinar...... Jag tackar
iaf för mig och går... Jag fattar inte varför han just väljer mig, för även om han ser mig på håll så går han raka vägen fram till mig utan att stanna och fråga folk på vägen....
Är så irriterande, jag brukar försöka gå fort så dem ser att jag har bråttom när jag inte har det :P