• Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-24 10:44:17 följande:
    Morron. Skulle sova till 11 tänkte jag, men vaknade för en timme sen av syrran och hennes pojkvän som satt och skrattade jättehögt till TV:n...*suck*Så nu mosar jag i mig grillchips och juice hahaSka äta en nyttigare frukost lite senare...
    hehe... jag tänkte sova till klockan 10 men min handläggare på AF ringde mig kvart i tio.. haha, så det var ju ingen fara, var ganska bra att hon ringde så jag kom upp =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-24 12:59:23 följande:
    Usch jag är så orolig för min kanin Han ser så deprimerad ut, är uttråkad och så börjar han bli gammal...bara ligger på samma ställe hela dagarna..Han är ju innekanin så har var visserligen såhär förra vintern också när han inte fick komma ut något, men jag hatar det..Han är ju inte så ung längre som sagt, men jag hade inte räknat med att han skulle bli såhär förrän om åtminstone 2 år.Jag tänker be syrran ta honom till vetrinären (det brukar vara hon som tar hand om det) så de får kolla att han är frisk iaf.Jag har såna skuldkänslor för att vi tvingar honom att bo i en tråkig lägenhet. Han har ju inget liv här. Man försöker underhålla honom men han bara glor...
    Isa blir 3 år i maj, och jag är glad att hon kan springa omkring i huset =) men ibland sitter hon bara i sin bur utan och komma ut. Men det roliga med henne är att när det är dags att gå in i buren på kvällen så går det bra =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael