• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-11-23 08:04:52 följande:
    Btw.. Sover Tobias bra i nya sängen?
    Ja det tror jag, han somnar iaf jätte fort . Han går så snällt och lägger sig på kvällen
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 08:07:38 följande:
    Snabbare än Vikke du Han har oxo alla kort som finns.. Ja förutom tåg, flyg, helikopter, MC, taxi .....
    # kort på ett läsår tog jag. Snabbare än alla killar i klassen tom
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 08:07:38 följande:
    Snabbare än Vikke du Han har oxo alla kort som finns.. Ja förutom tåg, flyg, helikopter, MC, taxi .....
    Mc skulle jag vilja ha
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-23 08:09:04 följande:
    hoppas att dem inte märker det
    Mamma och dom brukar få för nån lampa varannat år, dom brukar inte fixa det
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 11:39:17 följande:
    Neeeeej! Det händer så mkt MC olyckor Det var en mamma som tog MC.. Körde ihjäl sig bara några dar efter.. Skittragiskt!
    Min kusin vart prejad av en långtradare på motorvägen, han hade precis varit och hämtat motorcykeln efter att han haft denm på service.

Jag vill ha en glidar hoj med mkt crom
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-11-23 12:29:22 följande:
    Jag tror Murray kommer straffas oavsett om domstol tycker så eller ej... Jag är säker på att han aldrig kommer kunna gå som en fri man igen. Han kommer inte överleva, det tror jag inte... han har för många fiender nu. Eller hur?
    Jag tror faktiskt att han har det.... Och jag tänker inte skriva tyvärr
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 13:12:53 följande:
    Det gjorde jag efter Villes förlossning.. Hemorojjder suger!
    Jag hade så mkt efter Leah att jag knappt kunde sitta. Fast dom kom inte direkt utan nån vecka senare :-/
    Satt på en kudde, men hade hellre stått upp :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 13:33:36 följande:
    Jo! Han är ju alltid ute o pular.. Klättra o har sig. Apman! Han får testa på o se om det är nåt för han.. han har testat en del i sitt liv.. Slaktat får på island, plockat äpplen i holland, kört färdtjänst, skolbuss, brödbil, pluggade ett tag till körkoslärare, kört sopbil, kört festivalbuss, en gång körde han Digiloogänget, testat på taxikörning .....
    Kört sopbil har jag med gjort. Första kvinnliga sopgubben här
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-23 16:49:43 följande:
    Ska titta på Ladder 49 nu, har ni sett den? Den är GRYMT bra!
    Den är super
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael