• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-11-22 19:40:02 följande:
    Mina kommer inte få sprutan..
    Lutar mot att ingen tar här heller. Kanske jävligt dum, ligger i riskzonen med medicinen jag äter. Påverkar dom vita blodkropparna och har därför nedsatt immunförsvar... Men å andra sidan inget som säger att man blir smittad heller...
  • mona83

L jung skrev 2009-11-22 19:40:40 följande:

Jag har boken 'the Michael jackson Conspiracy' vilket kommer bli jätteintressant att läsa... tydligen blev Michael förvarnad av bl.a Jay Leno över den där Chandler familjen... flera andra hade varnat också.  Är man utomstående så såg dom nog mer än Michael gjorde med sina naiva ögon....
    Ja det där var den en anna som berättade oxå, dom hde väll försäkt med honom med eller nått sånt...
  • mona83

L jung skrev 2009-11-22 19:55:24 följande:

Aphrodite JonesDen kommer visa sig intressant eftersom hon gick in dömmande mot Michael, och upptäckte under rättegångens tid att media mer eller mindre gjort upp sinsemellan att inte bry sig om FAKTAN som kom ut från rättegången utan svartmålade honom i ett gemensamt försök (och lyckades)  att dömma Michael vad som än sades därinne.Aphrodite var övertygad om vem Michael var ganska tidigt och boken är hennes försök att skapa rättvisa för honom.
    Den kulle man bra gärna vilja läsa, men hört att den är svår att få tag på....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-22 20:00:05 följande:
    Kolla min 1259 har länkat den.. Finns på cdon
    Jo jag såg, har sidan uppe. Funderar på om man ska beställa den eller vänta tills efter jul.
    Kan betställa den och Moonwalk på eng samtidgt kanske
  • mona83

Ska beställa den eng Moonwalk för att jag blev så besviken på att den svenska inte alls kändes som det var Mj som skrivit den....

• mona83
    Brooke skrev 2009-11-22 20:17:49 följande:
    Jag har skrivit till den där antik butiken jag beställde ifrån, men inte ett jävla ljud om något. Inte om jag får tillbaka mina pengar eller inte, vet inte hur jag ska göa. Har ju lixom spenderat 267:- och dem vill jag ha tillbaka. Men det verkar inte jag få tillbaka för jag har skrivit två mail men ingen respons..
    Skriv till deom att om du inte får tillbaka dina pengar så vänder du dig till Ko. konsumentombudmannen.... Tror man kan göra det iaf...
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-22 20:29:12 följande:
    Nej nu är jag jättetrött...lägger mig i sängen och kollar på film. God natt
    God natt
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-22 20:34:08 följande:
    Kan inte skriva det förrens jag vet helt säkert.. Men frågan är vem som vet det?

Gonatt hörs i morrn =)
    Vet vad?
  • mona83

Jag läste kommentarerna till den här. Nån som fått för sig att Oprah slutar har nått med mj att göra

Get a life säger jag bara....

• mona83
    Brooke skrev 2009-11-22 20:55:16 följande:
    Asså, jag skulle nästan vilja gå till Aftonbladet och skriva om detta till dem. Det känns som om man behöver varna andra för denna sida. Känns som om dem har grundlurat mig och alla andra som ville ha Moonwalk på svenska.. Suck..
    Det är ju nått om dom inte svarar på mail, dom har ju haft tid förut att svara så varför inte nu...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael