Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Gud nej..och vem vill ha honom som läkare liksom? haha egentligen så är det ett rent skämt att han får jobba igen.
    Jag fattar inte ens vart dom står i den här rättsprocessen..

Småkottarna skrev 2009-11-23 12:29:22 följande:
    Jag tror Murray kommer straffas oavsett om domstol tycker så eller ej... Jag är säker på att han aldrig kommer kunna gå som en fri man igen. Han kommer inte överleva, det tror jag inte... han har för många fiender nu. Eller hur?
  • Bevabus

Men vad har du för utbildningar då? Du har väl gått gymnasiet?

Brooke skrev 2009-11-23 12:30:05 följande:
    inte enligt arbetsförmedlingen, men jag hittar ju inga jobb som jag kan söka, för typ alla jobb ska man ha ett körkort eller någon utbildning =( suck..
  • Bevabus

jaså? ja why not

BooBoo skrev 2009-11-23 13:13:25 följande:
    Nääh Viktor funderar på att bli sotare
  • Bevabus

Och du får inga jobb i butiker eller så? Hur ofta söker du jobb då? Går du på arbetsförmedlingens möten?

Brooke skrev 2009-11-23 13:17:31 följande:
    ja jag har gått Handels..
  • Bevabus

haha som gjort för honom då vad äre han jobbar som nu?

BooBoo skrev 2009-11-23 13:18:59 följande:
    Vore soft jobb! Vikke är ju alltid sotig o har svart mössa på sig. Så why not..Och han tycker om att klättra, haha
  • Bevabus

Oj så pass! :O

BooBoo skrev 2009-11-23 13:22:40 följande:
    Kriminalvårdare. Sexualbrottslingar.. Inget vackert jobb direkt...
  • Bevabus

Jomen det låter ju rätt bra för honom nu känner ju jag inte honom, men utifrån det du berättat så tror jag han skulle passa som sotare!

BooBoo skrev 2009-11-23 13:27:03 följande:
    Så sotare är nog mkt softare... Softare jobbtider oxo.. kanske.. Inga sena kvällar iaf.. Förhoppningsvis.. Äh! Jag vet inte
  • Bevabus

okej...konstigt att de skrev av dig...det ska inte gå så lätt att bli det...nånstans måste det ju ha brustit i din kommunikation med dem eller så är det något du har gjort.
    Det finns ju massvis med jobb man kan få utan utbildning och körkort!

Brooke skrev 2009-11-23 13:29:27 följande:
    Ja jag letar och söker, men hittar inga jobb. jag har gjort det men nu har jag varit så inne i körkortsplugget att jag inte har gjort det..
  • Bevabus

hahaha roligare meritförteckning har jag då aldrig sett det låter litegrann som att han har rest runt med en cirkus men va kul att ha såna erfarenheter

BooBoo skrev 2009-11-23 13:33:36 följande:
    Jo! Han är ju alltid ute o pular.. Klättra o har sig. Apman! Han får testa på o se om det är nåt för han.. han har testat en del i sitt liv.. Slaktat får på island, plockat äpplen i holland, kört färdtjänst, skolbuss, brödbil, pluggade ett tag till körkoslärare, kört sopbil, kört festivalbuss, en gång körde han Digiloogänget, testat på taxikörning .....
  • Bevabus

När Kiki säger "allt" så menar hon nog alla jobben som du bara kan, som inte kräver en högre utbildning. Det finns ju massor att välja för oss! Klart att du inte söker jobb som kirurg, men assistenter, kundservice, ICA-lagret osv...det finns vägar till allt..

Brooke skrev 2009-11-23 14:06:34 följande:
    Jag söker inte allt, jag kan t.ex. inte jobba inom vården eller hemtjänsten. Jag sökte nyss jobb på SF bio så får se om det går för sig, funderar på om man ska gå dit i morgon om det är så att min mage mår bättre i morgon.. Jag hoppas på det, och jag ska även gå till arbetsförmedlingen..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael