Det där med LP har jag sett, men LP har iaf bett om ursäkt för det hon sa. Oprah bara satte ihop ett långt program där hon pratade som att hon alltid hade gillat MJ....
Det där andra du nämnde är jag nyfiken på att se, hoppas du hittar det!
Småkottarna skrev 2009-11-21 11:20:15 följande:
Bevvan: Jag har inte klippet sparat men kollar gärna efter det ikväll när vi kommer hem. Dels har vi intervjun hon hade med LM och P efter skilsmässan, där de mer eller mindre satt och vrålmobbade honom, skrattade och var otroligt elaka. Sedan är det intervjun hon hade efter hans död där hon uttalar orden "wich we never will now if its true or not" ungefär. Trots friande dom i domstol har hon tvivel. Sedan har vi den gången hon själv sa i sitt program att hon inte kommer nämna MJ fler gånger i sin show, o trots det skulle hon visa sitt minnesprogram om MJ, vilket var en repris på den gamla intervjun och ett jäkla massa babbel om henne själv. Jag har alltid varit ett stort fan av Oprah och jag älskade henne så mycket. Hon har gjort så otroligt mycket för andra under sina år, men efter detta mår jag illa av henne, hon har förstört min bild av henne och det är jag ledsen för. För hon är en klipsk kvinna, hon hade kunnat undvika att förlora så många "fans" som försvann med mig i samma veva hon började visa sina egna tycken om MJ, ist för att fortsätta vara professionell och opartisk on camera, och hålla sina åsikter för sig själv om hur hon egentligen tycker.