All we want for Christmas is Michael
det kan vi ha!
det kan vi ha!
Haha :P det minns jag inte...tror jag....
Aa han brukade ha igång myspace i mobilen när han var på jobbet så vi kunde prata oftast så hade han inget att göra för att inga olyckor hände, så han gick mest fram och tillbaka på stranden i Malibu.
Saknar att ha de där samtalen med honom, synd bara att det blev så fel i slutändan.
Jag tycker inte du tar deras skit
Finns det ingen "högre makt" som du kan boka möte med så att du kan förklara situationen och vill att det ska utredas?
Nej men jag menar att ni kan samlas i ett möte och den "högre makten" kan vara medlare och se till så att samtalet sker i lugn och ro. Så att ni kan reda ut missförstånden och du kan förklara att Leah inte alls har slagit någon. Kanske skulle funka?
Hoppsan Johnny Depp! Det var länge sen man såg honom full..
www.expressen.se/noje/fredag/1.1786296/johnny-depp-fick-ledas-ut-fran-fest
Åhh Ronja
Jag har precis skrivit några jääääääääätteroliga uppgifter och skickat in till min lärare. Hade askul. Verkligen. *Host*
Men nu är plugget slut för idag iaf. Tänkte titta på "17 again" lite senare och äta något gott
mammarabatt? fan nu måste jag verkligen skaffa en unge...
Ja åhh va jag älskar namnet Lovis så himla fint! Vill du att jag ska hypnotisera Vikke så han älskar det namnet och hatar Ylva? Jag kan säkert göra det, men det kan ta en stund innan jag fattar hur det fungerar så vi får nog binda fast honom så han inte smiter medans jag funderar! Puma och Ville får stå vakt vid dörrarna och kittla honom med fjädrar om han kommer så pass långt.
Vad hade ni för förslag på pojkar nu igen?
Ja just ja! Valentin var det. Så ni har helt bestämt er för det nu eller?